Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عدیل سروی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: 11مورد از این تعداد در حوزه مشاغل خانگی به بانک ملی معرفی شده و در این میان طرح های روستایی از اولویت های مهم می باشد.
وی در خصوص حوزه کشاورزی شامل دامداری ، زنبورداری ، گیاهان دارویی و باغ ، صنایع تبدیلی و تکمیلی شهرستان خلخال گفت: دراین حوزه ها در شهرستان خلخال 42 شغل تعریف شده که با تفاهم مجری طرح و اداره کار و امور اجتماعی به شهرستان ابلاغ شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ، در خصوص سرمایه گذاری در حوزه خلخال با 45 میلیارد ریال سیلوی خلخال در حال اجراست و 26میلیارد ریال تسهیلات برای این منظور معرفی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص بحث بسته بندی کمپوت، مربا ، کنسرو، سبزیجات و فرآورده های لبنی در شهرستان خلخال نیز گفت: در این مهم مجوز 36هزارتن با اعتبار 33.7میلیارد ریال در حال پیگیری است.
سروی در خصوص بسته بندی و فراوری عسل100تنی و سرگل و گل زعفران نیز گفت : بحث الحاق پنج هکتار زمین حاشیه شهرک صنعتی خلخال در حال پیگیری است ، درخصوص بسته بندی وفراوری زعفران نیز در حوزه اصلاح الگو برای کشت در خلحال بستر اجتماعی و آموزش کشاورزان برای تولید زعفران ، بادام زمینی ، گل محمدی ، گیاهان دارویی اقدام ها در حال انجام است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص صنایع تبدیلی و بسته بندی و فراوری گیاهان دارویی برای شرکت گل ماهور در منطقه هشجین نیز گفت که مجوز لازم برای این معم صادر شده است.
سروی افزود: در حوزه تسهیلات اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و در خلخال نیز برای خرید 18دستگاه ادوات تراکتور افراد به بانک معرفی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درخصوص تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان نیز گفت: در استان 339 طرح با یک هزار و 130 میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده است .
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد