Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان امیدوار است هر ۴ بازی پیش رو در نیم فصل اول را پیروز شود و تغییرات اساسی در نیم فصل در تیم ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار با حضور در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما تا پایان نیم فصل ۴ بازی دیگر داریم. امیدوارم هر ۴ بازی پیش رو را پیروز شویم تا در نیم فصل تغییرات و اصلاحات اساسی در تیم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان تیم‌هایی هستند که خوب بازی می‌کنند اما نتیجه نمی‌گیرند. پس بازی فردا از حیث نتیجه‌گیری اهمیت دارد.

او ادامه داد: بازی آن‌ها را در جام شهدا آنالیز کردیم. تراکتورسازی نشان داده شیوه بازی خطرناکی دارد. امیدوارم با پیروزی در بازی فردا و همچنین بازی هفته بعد، تا حدودی به ثبات برسیم.

کرانچار اضافه کرد: ای کاش تماشاگران در بازی فردا حضور داشتند چرا که نبودشان بر روی عملکرد تیم ما اثر می‌گذارد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند