Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:30:42 GMT

تعریف هوشمندانه برانکو از 3 بازیکن پدیده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۰۰۳

تعریف هوشمندانه برانکو از 3 بازیکن پدیده

برانکو به تمجید از سه بازیکن پدیده پرداخت. اما انتخاب بازیکنان برانکو، کاملا هوشمندانه بود.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار پرسپولیس و پدیده، به تعریف و تمجید از تیم حریف پرداخت. برانکو، پدیده را یکی از تیم‌های شایسته لیگ خطاب کرد و گفت که آن‌ها در دو فصل اخیر روند خوبی داشته‌اند و لیاقت حضور در بالای جدول را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این جای صحبت‌ها همه‌چیز منطقی است و با تماشای مسابقات پدیده، کیفیت خوب‌شان دیده شده است. ولی نکته جالب، تمجدید برانکو از سه بازیکن پدیده است. سرمربی پرسپولیس گفت: «آنها این فصل بازیکنان خوبی چون محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، امین قاسم‌نژاد را به خدمت گرفته‌اند که تیم‌شان را یکدست کرده است. ما بر قدرت و کیفیت حریف کاملا واقف هستیم و می‌دانیم چه بازی سختی در انتظارمان است».

هر چند که هر سه این بازیکن‌ها از بهترین‌های پدیده هستند، ولی در صحبت‌های رضا مهاجری مشخص شد که این سه بازیکن برای بازی با پرسپولیس روند خوبی ندارند. مهاجری در مورد مصدوم و محروم‌های تیم‌اش برای بازی فردا توضیح داد که اتفاقا اسم هر سه این بازیکن‌ها در آن دیده می‌شود. سرمربی پدیده گفت: «در بازی فردا قاسم‌نژاد محروم است. متاسفانه محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی هم در ۲-۳ روز اخیر به خاطر مصدومیت نتوانستند آن طور که باید تمرین کنند اما خوشبختانه شرایط جسمانی‌شان خوب است. ویروسی بود که دچار آن شده بودند که ما را نگران کرده بود».

محمد قاضی با میانگین نمره ۲،۷۳ که از آنالیزورهای برنامه نود گرفته، یازدهمین بازیکن برتر فصل است. خلعتبری هم نمره خوب ۲،۸۵ را کسب کرده است. یعنی برانکو واقعا دست روی بهترین بازیکن‌های پدیده گذاشت. ولی در شرایطی که این سه بازیکن برای بازی فردا اوضاع خوبی ندارند و صحبت‌های برانکو نتواند روحیه مضاعفی به آن‌ها بدهد.

منبع: وب سایت برنامه نود ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!