Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:05:01 GMT

منوچهری: سایپا همیشه خانه من است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۰۹۰

منوچهری: سایپا همیشه خانه من است

بازی نفت برابر سایپا می تواند بازی متفاوتی برای امین منوچهری باشد که با سایپا و زیرنظر علی دایی چهره شد و طعم قهرمانی در لیگ برتر را هم چشید.

به گزارش "ورزش سه" دیدار نفت برابر سایپا که در ورزشگاه تختی برگزار می شود برای امین منوچهری یک بازی متفاوت است؛ چراکه او خاطرات خوشی از زمان حضور در سایپا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در 5 سال حضورش در سایپا و 117 بازی 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده و در فصل 85-86 همراه این تیم به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر رسید. منوچهری حالا باید با لباس تیم نفت برابر سایپا و علی دایی که زمانی در همین تیم سرمربی او بوده قرار بگیرد و تمام تلاشش را هم برای گلزنی انجام بدهد؛ آن هم در حالی که در هفته گذشته و بازی برابر استقلال نمایش انتقادبرانگیزی داشت و موقعیت های گلزنی خوبی را از دست داد.

منوچهری درباره بازی فردای تیمش برابر سایپا گفت: «سایپا همیشه خانه من بوده است. درست است که خیلی ها در این مدت آمده و رفته اند اما سایپا همیشه خانه من است و دوستان خوبم در این تیم بازی می کنند. همچنین آقای دایی که من با مربیگری ایشان همراه سایپا قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردم و خاطرات خوبی با این تیم دارم.»


منوچهری در زمان مربیگری ورنر لورانت از شهاب زنجان و از لیگ یک به سایپا پیوست بعد از جدایی این مربی در همان هفته های ابتدایی زیر نظر دایی که همزمان مربی و بازیکن بود کار کرد. او درباره آن فصل و قهرمانی اش می گوید: «خب نمی توانیم از زحمات ورنر لورانت بگذریم اما روح بزرگ آقای دایی که در تیم دمیده شد نقش اساسی در قهرمانی داشت. همه تیم یک دل بودند و بازیکنان بزرگی در سایپا بازی می کردند و همه این ها باعث شد تا ما قهرمان لیگ برتر شویم.»


مهاجم تیم نفت درباره بازی با سایپا همچنین گفت: «اوضاع تیم نفت الان خیلی خوب است و شرایطمان مناسب است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه لازم را هم بگیریم هرچند می دانم کار سختی داریم».

او که مدتی است از گلزنی فاصله گرفته است، در این باره گفت: «انشالله از این هفته پای من هم به گلزنی باز شود. من بیست روز سخت را بعد از بازی با استقلال پشت سر گذاشتم.»


منوچهری همچنین درباره موقعیت هایی که مقابل استقلال از دست داد و حواشی که برایش به وجود آمد گفت: «خداراشکر دیگر حواشی تمام شد. واقعا آن بازی مسابقه ای نبود که بخواهیم بگوییم با گل نزدن من استقلال قهرمان می شد. من انگیزه زیادی داشتم و شاید هیچکس به اندازه من برای گل زدن انگیزه نداشت.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش خبر ورزشی، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!