Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:27:38 GMT

خبر بد هری کین برای رئالی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۱۲۵

خبر بد هری کین برای رئالی ها

هری کین، ستاره باشگاه تاتنهام، سخت مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کین امسال هم ستاره اول تاتنهام بوده و درخشش او در دو فصل اخیر از چشم مسئولان رئال دور نمانده است.

کهکشانی ها که امسال شرایط خوبی در خط حمله ندارند، برنامه گسترده ای برای تقویت فاز تهاجمی خود در فصل آینده دارند و گفته می شود که هری کین از گزینه های جدی این باشگاه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهامی ها بارها گفته اند که کین را با رقمی پایین تر از 200 میلیون یورو واگذار نخواهند کرد.

 

 

 

 

هری کین در مصاحبه با نشریه بیلد و در مورد شایعات جدایی اش از تاتنهام گفت: « هدف من بازنشستگی در تاتنهام است. ما تیم فوق العاده ای داریم؛ با یک مربی بزرگ، مرکز تمرینی مجهز و ورزشگاه جدیدمان نیز در دست ساخت است. در حال حاضر همه چیز عالی به نظر می رسد و من از بودن در تاتنهام خوشحالم.»

 

بازی برابر دورتموند: « اگرچه در دیدار رفت توانستیم 3-1 پیروز شویم؛ اما بازی نزدیکی بود. ما یک بازی سخت را باید برابر دورتموند انجام دهیم، در استادیوم نفس گیر و با هواداران پرشور. دورتموند زیر فشار است و باید در دو دیدار باقی مانده خود پیروز شود تا شانس صعود داشته باشد. ما از این دیدار هراسی نداریم و اکنون صدرنشین هستیم.»

 

 

رئال مادرید بروسیا دورتموند هری کین تاتنهام

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند