Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- عضو انجمن ملی نژادی اسب اصیل ترکمن از گلریزان و حراج اسب های ترکمن، مالکان و یاران این انجمن برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد و گفت: تاکنون 30 دستگاه کانکس و مایحتاج و وسایل زیستی از این محل تهیه شده است.

دکتر عبدالجلیل غیادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون 18 دستگاه کانکس با همکاری خانوار های روستایی و آسیب دیدگان زلزله غرب کشور نصب و تحویل شده است و مابقی کانکس ها نیز خریداری و بزودی به آنان تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه صنعت اسب وسوارکاری خراسان شمالی با بیان اینکه جمع آوری کمک ها و هدایا توسط اعضای هیات موسس و یاران این انجمن ادامه دارد، گفت: در روز اول و پیش از برگزاری حراج اینترنتی اسب ها، میزانی کمک مالی نقدی از طریق گلریزان اینترنتی در گروه تلگرامی یاران انجمن اسب ترکمن ایران، توسط هیات موسس انجمن جمع آوری شده بود اما مبلغ جمع آوری شده برای تامین هدف، کافی نبود.
وی گفت: در نخستین اقدام برای تحرک بیشتر در این گلریزان، تصمیم گرفته شد اسب فاروق را که در این زمان، دالاهو نامگذاری شد، اینترنتی حراج شد که بلافاصله در عرض دو،سه ساعت با استقبال داوطلبان، فروش رفت.
وی افزود: پس از آن بلافاصله، این حرکت نو، با استقبال بی سابقه سایر مالکان و یاران عضو گروه قرار گرفت و اسب های دیگر هم توسط مالکین خیر، به معرض حراج اینترنتی گذاشته شد و خوشبختانه به دلیل اشتیاق اعضای گروه برای مشارکت در این امر خیر و به دلیل مناسب بودن قیمت های پایه اسب های عرضه شده، همه اسب ها به فروش رفت.
غیادی گفت: بیش از 2 میلیارد ریال برای اهدای به هموطنان آسیب دیده از زلزله غرب کشور ، جمع آوری شد.
عضو انجمن ملی نژادی اسب خاطر نشان کرد: تاکنون با وجود تداوم این حرکت خوشبختانه ،گلریزان و حراج به صورت خودجوش و بسیار پرشور و با مدیریت اعضای دلسوز و آگاه هیات موسس انجمن نژادی اسب ترکمن ایران، در گروه تلگرامی مذکور ،ادامه یافته است و اکنون سه تن از اعضای ایثارگر هیات موسس انجمن اسب ترکمن ایران ، برادران دلسوز و فعال رضا و علی طراوتی و جناب مهندس حسن هوشمند به همراه کانکس ها و مایحتاج و وسایل زیستی لازم ، در مناطق زلزله زده حضور دارند، و تلاش بر این است که کانکس های بیشتری برای اسکان موقت و استاندارد روستاهاییان زلزله زده تامین شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یسنا دختر ترکمن صحرا سالم پیدا شد
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد