Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون شاهد افزایش تردد در مسیر شرق به غرب هستیم و ترافیک در بزرگراه فاروج -بجنورد نیمه سنگین است.
وی افزود: ترافیک در محور بجنورد -جنگل گلستان به علت دو طرفه بودن این مسیر، نیمه سنگین است.
سرهنگ حسین زاده اظهار کرد: روند افزایش ترافیک در محورها تا ساعات 22 ادامه داشته و پیش بینی می شود شاهد ترافیک سنگین در این محورها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: پس از ساعت 22 از میزان ترددها کاسته شده و ترافیک در محور فاروج تا جنگل گلستان نیمه سنگین خواهد شد.
سرهنگ حسین زاده اظهار کرد: با توجه به افزایش ترددها، به رانندگان توصیه می شود فاصله طولی با خودر وی جلو را به جد رعایت کنند و از استفاده از تلفن همراه اجتناب داشته باشند.
وی تصریح کرد: استفاده از تلفن همراه بسیار حادثه آفرین است و راننده با کوچک ترین اشتباه و سهل انگاری سبب بروز حادثه های جبران ناپذیر می شود.
وی با اشاره به اینکه بیشتر حادثه های رانندگی در ساعات پایانی شب رخ داده و واژگونی ها بیشترین سانحه ها را به خود اختصاص داده است گفت: علت واژگونی ها، خستگی ناشی از خواب آلودگی راننده است و رانندگی در ساعات پایاتی شب که با خستگی و خواب الودگی همراه است، به علت نداشتن آما گی جسمانی لازم منجر به سانحه می شود.
رییس پلیس راه خراسان شمالی تصریح کرد: ما نگرانی وقوع حادثه های واژگونی هستیم .
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ “پیمان کرمی” روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

ایلنا در خبری نوشت: وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - شمال نیز سنگین گزارش شده و محدودیت ترافیکی مقطعی نیز در این مسیر انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل حصارک در برخی مقاطع سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902387

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج