Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:30:56 GMT

فراخوان اعزام روانشناس به مناطق زلزله‌زده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۹۹۰

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش شهر تهران، از اعزام مشاوران و روانشناسان تحت عنوان «کاروان مهر و امید» به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ علیرضا راهپیما گفت: کاروان مهر و امید شامل مشاوران و روانشناسان متخصص آموزش‌و پرورش شهر تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مشاوران و روانشناسان اعزامی، اعضای متخصص و باتجربه خانواده بزرگ مشاوران آموزش پرورش شهر تهران، بعد از حادثه ناگوار و دلخراش استان‌های غربی کشور داوطلبانه و با هماهنگی و پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران, برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور اعزام می‌شوند.

راهپیما گفت: طرح اعزام مشاوران و روانشناسان تحت عنوان "کاروان مهر و امید" با توجه به حجم خسارات وارده در مناطق زلزله زده و آسیب‌های روحی و روانی به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه است و با هماهنگی‌های به عمل آمده در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مقرر شد, گروه اول مشاوران علاقمند پس از ثبت نام مقدماتی تا آخر هفته جاری به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

وی تاکید کرد:‌ مشاوران و روانشناسان داوطلب می‌توانند مشخصات (نام و نام خانوادگی، مدرک تحصیلی، سابقه کار، منطقه محل خدمت) را به اداره مشاوره شهر تهران و یا شماره تلفن ۶۶۹۶۰۸۶۲ اعلام کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته هلال‌احمر از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه با شعار مشارکت شما، سربلندیم همراهی ۳ میلیون داوطلب با هلال احمر در ارائه خدمات بشردوستانه نامگذاری شده است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ چهارمیلیارد و دویست میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت شده همچنین ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال اهدا شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال از اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

زارعی با اشاره به اعزام ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان، بیان کرد: در این ۲ مرحله خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش هشتصد و هفت میلیون ریال به افراد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ هفتصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب‌دیدگان از حوادث جمع آوری شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان ادامه داد: برگزاری ۴۱ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۸۰۰ نفر و برگزاری ۹ دوره تخصصی برای ۱۶۰ نفر نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

زارعی اضافه کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال احمر در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی امور جوانان، طرح ملی دادرس در مدارس شهرستان، برگزاری المپیاد شهرستانی دادرس و اعزام تیم‌های منتخب به المپیاد استانی و افتتاح دفتر نمایندگی بخش زواره از انواع برنامه‌های اجرا شده جمعیت هلال احمر اردستان در سال گذشته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان یادآور شد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مدیران و مربیان فعال در جمعیت هلال احمر، اجرای پروژه‌های داوطلبی، گردهمایی داوطلبان و افتتاح خانه‌های هلال جدید از برنامه‌های پیش رو در هفته هلال احمر است.

کد خبر 6100873

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • دلیل اصلی پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه