Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:48:07 GMT

گفت و شنود/ قبض برق

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۰۶۴۷

گفت و شنود/ قبض برق

طرف قبض برقش را پرداخت نکرده بود،مأمور مربوطه آمد، علاوه بر برق،آب‌ ‌خانه او را هم قطع کرد. یارو پرسید، چرا آب راقطع می‌کنی؟و مأمور گفت؛از تأخیر درپرداخت قبض برق معلوم است که آب را هم پرداخت نکرده‌ای!

به گزارش مشرق، «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: معاون اول رئیس‌جمهور چند ساعت بعد از وقوع زلزله گفته بود؛ بیشترین تخریب متعلق به مسکن مهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتم: ولی همه شواهد و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که ساختمان‌های مسکن مهر کمترین آسیب را دیده‌اند و مسئولان دولتی حاضر در منطقه هم اعلام کرده‌اند تعداد تلفات مسکن مهر فقط 2 نفر بوده است.


گفت: پس این آقای معاون چه می‌گوید؟ و چند ساعت بعد از زلزله که بیشترین ساعات آن هم شب بوده است، از کجا متوجه شده که بیشترین خرابی‌ها مربوط به مسکن مهر بوده است؟!
گفتم: مرد حسابی! برای آنها تحقیق و بررسی اهمیتی ندارد، آنچه برایشان مهم است اینکه؛ ناکارآمدی خود را به حساب دولت قبل بنویسند!


گفت: با این حساب چگونه می‌توان به بقیه اظهارنظرهای آقایان درباره مسائل دیگر اعتماد کرد؟!
گفتم: معلوم است که نمی‌توان اعتماد کرد. طرف قبض برقش را پرداخت نکرده بود، مأمور مربوطه آمد، علاوه بر برق، آب‌ ‌خانه او را هم قطع کرد. یارو پرسید، چرا آب را قطع می‌کنی؟ و مأمور گفت؛ از تأخیر زیاد در پرداخت قبض برق معلوم است که قبض آب را هم پرداخت نکرده‌ای!

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد جوانی و جمعیت این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرا و پیگیری تعهدات دولت در بخش جوانی جمعیت از جمله وام‌های ازدواج، فرزند‌آوری، ودیعه مسکن و واگذاری زمین و تامین مسکن جوانان اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین مقابله با تخلفات حوزه تسهیلات و خریدوفروش وام‌های جوانی جمعیت که باعث شده دست جامعه هدف از این تسهیلات کوتاه بماند هم باید مورد توجه و راستی آزمایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت طی یک دهه اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اضافه کرد: فقدان فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه به فرزندآوری و آسیب‌های خانواده تک فرزندی باید از طریق افکار عمومی و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اقدامات بخش مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های حاشیه مهاباد همراه با وام ۳۵۰ میلیون تومانی آماده واگذاری یه متقاضی مسکن است.

وی اقدامات دولت در بخش واگذاری زمین به متقاضیان را در سطح شهرستان قابل توجه دانست و گفت: با تخصیص زمین به طرح‌های نهضت ملی در سطح شهر و روستا طی چند سال آینده گرانی کرایه و اجاره مسکن فروکش خواهد کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران بانک‌های عامل شهرستان گزارش و عملکرد خود را در بحث پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت ارائه کردند.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن