Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@14:05:18 GMT

ارسال کمک‌های مردم زرند به زلزله‌زدگان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۱۲۱۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علی صادق‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند دیروز یکشنبه، 28 آبان با حضور در موکب عمود ۲۰۲ شهرستان زرند که در کنار پایگاه‌های هلال‌احمر کار جمع‌آوری هدایای مردمی را بر عهده دارد،  گفت: به همت این مردم نجیب و جمعی از بازاریان، اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان غرب کشور تهیه و به منطقه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:عوامل موکب ۲۰۲ کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده  که شامل آب معدنی، مواد غذایی، پتو و مواد لازم برای تهیه ۳۰ هزار  پرس غذای گرم شامل برنج، روغن، عدس و... بود  که غالبا توسط بازاریان و اصناف تهیه شد را جمع‌آوری به مناطق زلزله‌زده فرستاده شد تا به همت عوامل موکب ۲۰۲ که به‌عنوان نماینده مردم شهرستان برای کمک‌رسانی و پخت غذای گرم برای مردم زلزله‌زده اعزام شده‌اند مرحمی بر زخم‌های آنها باشند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند بیان کرد: علاوه بر این تعدادی از  عمده‌فروشان مواد غذایی و فرش‌فروشان اقلامی را به‌طور مستقیم از تهران تهیه و در ساعات اولیه زلزله به منطقه زلزله‌زده ارسال کرده بودند که جای تشکر و قدردانی دارد.
 سید صادق حسینی، نایب رئیس اتاق اصناف زرند که خود از اعضای موکب اربعین شهرستان است در این رابطه گفت: با همکاری اصناف و بازاریان و شهروندان شهرستان بالغ بر ۸ تن مواد غذایی، ۲۰ هزار ظرف غذا و... جمع‌آوری و با همکاری مسؤولان و اعضای موکب اربعین به مقصد کرمانشاه ارسال شد.
منبع: فرمانداری زرند

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک توسط این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تفکیک پسماندها و لزوم تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت به مراکز ذی‌صلاح، همچنین افزایش مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک و جلب مشارکت آن‌ها برای تفکیک و تحویل اقلام بازیافتی، آموزش‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی و مساجد اجرا و موجب افزایش بازیافت سطح منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در برسی مناطق پانزده‌گانه، آمار مقایسه‌ای پسماند خشک قابل بازیافت جمع‌آوری شده در ایستگاه‌های بازیافت، منطقه ۹ شهرداری اصفهان در رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاهای بازیافت سطح شهر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر تفکیک از مبدا است، از این‌رو شهروندان به‌ویژه زنان خانه‌دار باید با جدا کردن بازیافت از پسماند تر در راستای حفظ محیط زیست با شهرداری همکاری کنند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ایستگاه ساختمانی و دو غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت را برای رفاه حال شهروندان منطقه افزایش دهیم.

کد خبر 749383

دیگر خبرها

  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است