Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در جلسه مدیریت بحران استان گفت: هم اکنون نیازهای اصلی مناطق زلزله‌زده به چادر و مواد غذایی برطرف شده و بحث تقویت ضریب امنیت نگهداری آنها و سایر اقلام گرمایشی مطرح است.

وی با بیان اینکه در این مناطق به چراغ والور، پتو، پلاستیک و اقلام و سرویس‌های بهداشتی نیاز است، ادامه داد: تیم‌هایی که به این مناطق اعزام شده‌ در حالت آماده باش به سر می‌برند و در همان ساعات اولیه پنج تیم امدادی، سگ‌های زنده‌یاب و درمانی به آنجا اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی از ارسال ۱۵۰ کامیون و کامیونت کمک‌های مردی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: همچنین ۶۲ نفر از نیروهای جمعیت به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به ارسال ۱۱ دستگاه خودروی کمک فنردار، ۳۴۲۹ تخته چادر، ۲۰۰۰ تخته موکت و هزار کیلو نایلون اشاره کرد و گفت: حجم این کمک‌ها حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده و ۱۴۵ میلیون تومان به صورت نقدی توسط مردم به صندوق‌ها ریخته شده است.

وی افزود: مجموع کمک‌های غیرنقدی مردم سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده و البته حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز دپو شده که هنوز حساب نشده است.

رضایی در ادامه گفت: به همراه تیم‌های اعزامی اکیپ‌های حمایت روانی این جمعیت نیز در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/د

ارسال ۱۵۰ کامیون و کامیونت کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه