Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: ۶۵۹ میلیارد تومان تسهیلات نیز با سود چهار درصد در شهرها ۳۵ میلیون تومان و در روستاها ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدباقر نوبخت عصر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد اظهار داشت: حضور هر یک از اعضای هیئت دولت در هر پستی یک نگاه و سیاست است و حضور سخن‌گوی دولت نیز ناشی از توجه ویژه دولت و هیئت‌ وزیران در قبال مراجع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت وابستگی و پیوستگی دائمی با حوزه دارد و روحانی نیز فرزند حوزه است و به ظرفیت‌ها و جایگاه ویژه حوزه نیز کاملاً واقف و اعتقاد دارد.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه تأکید کرد: زلزله پر خسارت هفته گذشته دولت را درگیر خود کرده که علاوه بر خسارت جانی غیرقابل‌جبران، خسارت مالی قابل‌ توجهی نیز را بار آورده است که لازم بوده اسکان، امداد، نوسازی و بازسازی خانه‌ها سریع پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه بعد از زلزله کمک به احداث، مرمت و خرید لوازم‌خانگی و اسکان موقت در دستور کار قرار گرفت دو نوع کمک بلاعوض به ارزش 281 میلیارد تومان تصویب و به خزانه ابلاغ و به‌حساب بنیاد مسکن واریز شد، همچنین 659 میلیارد تومان تسهیلات نیز با سود چهار درصد در شهرها 35 میلیون تومان و در روستاها 25 میلیون تومان در نظر گرفته است.

نوبخت ادامه داد: اشتغال و تولید دو معضل و هدف عمده دولت است که با کمبود اعتبار روبه‌رو هستیم تا شاهد یک‌ میلیون شغل در سال شویم همچنین پیش‌نویس بودجه سال بعد نیز آماده‌ شده است.

وی با اشاره به وضعیت ایران در منطقه گفت: در منطقه نیز ایران روندی رو به رشد دارد و تقریباً گروهک جعلی داعش از عراق کاملاً رانده‌ شده و در سوریه نیز با همکاری روسیه و ترکیه نفس‌های آخر خود را می‌کشد که به این منظور در سه‌شنبه این هفته اجلاس سه‌ جانبه ایران روسیه و ترکیه در مسکو برگزار می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خاطرنشان کرد: مشکل سوریه علی‌رغم تلاش‌های دشمنان، استبداد حاکمان و دعوای مردم و دولت سوریه نبود بلکه امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که حق با مردم و نظام سوریه است.

وی گفت: دست عربستان سعودی به خون مردم یمن آلوده است و آن‌ها در این کشور مرتکب یک جنایت بشری شده‌اند و به نظر می‌رسد که خداوند قوم ظالمان را هدایت نمی‌کند.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است

رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه گفت که مواضع ترکیه در حمایت از این مخالفان ثابت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بدر جاموس»، رئیس هیئت موسوم به هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه بعد از دیدار با «احسان مصطفی یوداگول»، مدیرکل میز سوریه در  وزارت خارجه ترکیه مدعی شد که آنکارا بر ثبات موضع خود در حمایت از خواسته‌های مردم سوریه تأکید دارد.

بنا به ادعای  رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان سوریه، مسئول میز سوریه در وزارت خارجه ترکیه بار دیگر بر حمایت آنکارا از راه‌ حل سیاسی بر اساس قطعنامه های شورای امنیت تأکید کرده است و طرفین درباره مقابله با «اقدامات تروریستی» شبه نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا موسوم به «قسد» رایزنی کردند.

اخیرا بدر جاموس که به همراه سران مخالفان دولت سوریه در ترکیه به سر می‌برد، با «گیر پدرسون»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در شهر آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در این دیدار، طرفین پرونده سوریه را بررسی کرده و جاموس به پدرسون پیشنهاد داده است که توصیه‌هایی به شورای امنیت به منظور تحت فشار قرار دادن دولت سوریه و بشار اسد برای پذیرش راه حل سیاسی و عدم اجازه به دمشق برای به تعطیلی کشاندن  فرایند سیاسی در این کشور ارائه کند.

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریهایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده