Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@10:28:04 GMT

اتفاقی منفی برای تیم کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۱۸۰۹

کی‌روش شاید مجبور شود زوج جدیدی را در خط حمله تیم‌ملی امتحان کند. آفتاب‌‌نیوز :  کی‌روش شاید مجبور شود زوج جدیدی را در خط حمله تیم‌ملی امتحان کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ سایت بیزینس روسیه به تازگی مطلبی درباره سردار آزمون نوشته که این بازیکن بدترین فصل فوتبالی خودش را پشت سر می‌گذارد. چرا که سردار با گذشت نیم فصل از لیگ روسیه هنوز برای تیمش گلزنی نکرده و البته در تیم‌ملی هم اخیرا فروغ چندانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت روسی به چنین نکته‌ای اشاره کرده که در بین پنج فصل حضور سردار در روسیه این بدترین فصل او بوده. نکته‌ای که حتی برای تیم‌ملی و کارلوس کی‌روش هم منفی به نظر می‌رسد. چرا که کی‌روش روی زوج سردار و مهدی طارمی در تیم‌ملی حساب ویژه‌ای باز کرده و بارها این زوج در مقدماتی جام‌جهانی هماهنگی بالای خود را نشان دادند. اما این روزها سردار ناآماده است و طارمی هم که محرومیت چهار ماهه‌اش را پشت سر می‌گذارد. این وضعیت شاید باعث شود که کی‌روش زوج جدیدی را در خط حمله تیم‌ملی امتحان کند تا اگر روند زوج قبلی همینطور ادامه داشته باشد، دست او برای جام‌جهانی بسته نباشد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمپانی فرانس تی‌وی حق پخش جهانی این فیلم را پیش از تولیدش خریده و احتمالا در جشنواره کن امسال به فروش آن به کشور‌های مختلف بپردازد. رومالد بولانژه کارگردان آثاری مثل «روی خط» با بازی مل گیبسون کارگردانی این اثر را برعهده داردو این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیاست. داون مک دنیل و فیلیپ د لیون هم نویسندگی این اثر را برعهده دارند.

بهرامی درباره این فیلم به ددلاین گفته: «افراد زیادی به من گفته‌اند که سرگذشتم بسیار سینمایی است، اما در واقع باعث افتخار است که فیلم بلندی بر اساس زندگی من ساخته می‌شود. امیر جدیدی بازیگری استثنائی است. او واقعاً برای نقشش تغییر شکل پیدا می‌کند. اینکه او یک بازیکن نیمه-حرفه‌ای تنیس است یکی از آن خوش‌اقبالی‌های بزرگ در این پروژه است.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • (ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد