Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:03:16 GMT

بازدید رئیس مجلس از بیمارستان‌ صحرایی پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۲۷۲۴

بازدید رئیس مجلس از بیمارستان‌ صحرایی پاسارگاد

پول‌نیوز - دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان‌ صحرایی بانک پاسارگاد در مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه بازدید به عمل آورد و از امکانات درمانی ایجاد شده بانک پاسارگاد در منطقه زلزله زده ازگله تشکر کرد.

​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شرکت نسیم سلامت بانک‌پاسارگاد، پس از وقوع زلزله کرمانشاه ضمن بررسی منطقه و نیازهای هم میهنان خسارت دیده، ضمن استقرار بیمارستان صحرایی با امکانات پزشکی جهت انجام عمل های جراحی ضروری و عمل های زایمان و برپایی چادرهای امدادی برای امدادرسانی به مجروحان و انجام اقدامات بستری، 350 عدد چادر و تعداد 10 هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




علاوه بر این با توجه به پیش‌بینی وقوع بارندگی در مناطق زلزله‌زده، بانک‌پاسارگاد با ارسال میزان قابل توجهی نایلون به کرمانشاه، اقدامات لازم را جهت پوشاندن و حفاظت چادرها از بارش برف و باران و در نتیجه تأمین آسایش هم‌میهنان خسارت‌دیده و آسیب‌دیده انجام داد. همچنین با اعزام تیم های روانشناسی خبره، اقدامات ارزشمندی را برای تجدید روحیه خسارت دیدگان به ویژه کودکان انجام داد.
گفتنی است شماره‌حساب 2-10488144-8100-201، شماره کارت 7777-7777-2977-5022 و کد دستوری #5*720* جهت واریز کمک‌های نقدی بانکداران این بانک و مردم به هم‌میهنان خسارت‌دیده این حادثه در نظر گرفته شده‌است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: در برخی کمیسیون‌های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه، نوسانات ارزی مهار شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این‌باره اعلام نظر و برنامه خود را اعلام نکند، مجلس اقداماتی انجام دهد که بر همان مبنا نیز پاسخی تهیه شد و مجموعه کار‌هایی که در حال انجام یا در آینده مدّ نظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر، مسئله خاصی وجود نداشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس، درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری به اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، گفت: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.   حسینی اظهار داشت: البته از مجلس آینده نیز انتظار داریم که همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: با کارهایی که دولت در ۳ سال گذشته انجام داده است، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است