Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:09:13 GMT

کمک های استان بوشهر به هموطنان زلزله زده ارسال شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۲۳۰

کمک های استان بوشهر به هموطنان زلزله زده ارسال شد+عکس

محموله های کمک از شهرهای مختلف استان بوشهر به به هموطنان زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ سیف الله غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم گفت: روستای شیرونک از توابع بخش امام حسن شهرستان دیلم می باشد که مردم نوع دوست این روستا امروز اولین محموله کمک های مردمی خود به زلزله زدگان کرمانشاه را جهت ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمک ها که شامل پتو، کنسرو، آب معدنی، پوشاک و وسایل بهداشتی بود با یک دستگاه ایسوزو اداره راه، مسکن و شهرسازی دیلم به جمعیت هلال احمر شهرستان جهت بارگیری و ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

غلامی تصریح کرد: طی روزهای گذشته یک محموله از شهرستان دیلم به این مناطق ارسال شده است و در حال آماده سازی و بارگیری دومین محموله اهدایی مردم این دیار جهت ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور هستیم.

وی اظهار کرد: از مردم شهرستان کمال تشکر و قدردانی را دارم که همگام با سراسر مردم ایران به همیاری و همدردی با مردم زلزله زده غرب کشور پرداختند.

رئیس هلال احمر دیلم با اشاره به فعالیت پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در شهر گفت: پایگاه در میدان هفت تیر و یک پایگاه در میدان امام حسین شهر دیلم مستقر و آماده دریافت کمک های مردمی شهروندان نوع دوست دیلمی هستند.

وی افزود: در سطح روستاها نیز با تعامل بسیار خوب بخشداری ها با این جمعیت، دهیاری ها مسئول جمع آوری کمک های مردمی روستاها هستند.

اولین محموله کمک های مردمی دلوار روانه کرمانشاه شد

سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه اولین محموله کمک های مردمی دلوار روانه کرمانشاه شد، اظهار داشت: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور به ویژه در استان کرمانشاه که منجر به جان باختن ، مصدوم و بی سرپناه شدن تعدادی زیادی ار هموطنان شده و پیرو منویات رهبری انقلاب بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان،پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها اقدام به جمع آوری وسایلات لازم جهت ارسال به این بخش می باشد.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان در آن منطقه بیشترین نیاز وت اکید بر کمک های نقدی و وسایل گرمایشی به زلزله زدگان غرب کشور است.

سلیمانی تصریح کرد: بر این اساس سپاه امام حسین (ع) مثل همیشه در راستای اهدف بشر دوستانه خود وظیفه دارد، با بهره گیری از همت و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و مردم و برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده نسبت به برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی اقدام کند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام کمک های مردمی در روز های اخیر تا کنون بیش از 30 پایگاه مقاومت در روستاها و 2 پایگاه ثابت و 1 پایگاه سیار در شهر دلوار جهت ارسال کمک های خود به این مناطق آمادگی دریافت کمک های مردمی هستند.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار با بیان اینکه تا کنون بیش از 10هزار قرص نان از کمک های مردمی  توسط سپاه امام حسین (ع) دلوار به این مناطق ارسال شده اظهار داشت: پایگاه های مقاومت در روستهای بخش دلوار به مدت 3 روز است که به روش های مختلف جهت دریافت کمک های مردمی در حال فعالیت است.

وی عنوان داشت: رویکرد این فراخوان بر جمع آوری کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی بوده و تاکید می شود برای حفظ کرامت انسانی از جمع آوری هر گونه مواد فاسد شدنی و مستعمل اجتناب شود.

این مسئول همچنین لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل ، پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد اعلام کرد که شهروندان می توانند کمک ها را به مراکز مستقر در شهر و بخش دلوار تحویل دهند.

وی بیان داشت: کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی در کاهش درد و رنج هموطنان آسیب دیده داشته باشد.

ارسال کمک های مردمی دیلمی ها به مناطق زلزله زده کرمانشاه

سیف الله غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم در گفتگو با خبرنگار سپاس؛ گفت: محموله ارسالی از طرف این شهرستان شامل آب معدنی، غذاهای کنسروی، لباس گرم و پتو است.

وی  با اشاره به برپایی دو پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر دیلم گفت: این پایگاه ها در میدان هفت تیر و میدان امام حسین مستقر هستند و تا پاسی از شب آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

غلامی همچنین از مردم خواست با توجه فراهم بودن کلیه اقلام امدادی در مناطق زلزله زده، کمک های خود را حدالامکان نقدی انجام دهند تا طبق نیاز مردم زلزله زده استان کرمانشاه هزینه شده و نیازهای آنها مرتفع شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر مسئول جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آن به مناطق زلزله زده می باشد و مردم کمک های خود را به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر تحویل دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم در پایان گفت: تشکر از مردم ولایتمدار شهرستان دیلم که به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با مردم مصیبت زده کرمانشاه همگام و همدل شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم

شهر دیزج دیز از توابع شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی است. بر اثر بارش شدید باران که در این شهر به وقوع پیوست، موجب باتلاقی شدن جاده ها و معابر شد؛ با توجه به صعب العبور بودن مسیر مشکل را دو چندان کرد. اما به همت مردم این شهر به حادثه دیدگانی که گرفتار در سیل بودند امداد رسانی شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند