Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:05:15 GMT

موشک‌های آمریکایی برای داعش کارساز نشد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۲۷۶۰

موشک‌های آمریکایی برای داعش کارساز نشد

نقطه پایان داعش در سوریه هم، پس از قائم و راوه در عراق فرارسید و البوکمال هم با رشادت سپاه و گروه‌های مقاومت آزاد شد.

به گزارش مشرق، هادی محمدی در روزنامه جوان نوشت: نقطه پایان داعش در سوریه هم، پس از قائم و راوه در عراق فرارسید و البوکمال هم با رشادت سپاه و گروه‌های مقاومت آزاد شد. این نقطه پایان در سوریه برای حامیان داعش و داعشی‌ها بسیار حائز اهمیت بود و با اینکه همه توان رزمی و لجستیکی و تسلیحاتی خود را به کار گرفتند، ولی تاب تحمل هجوم برای آزادسازی سوریه توسط مقاومت و سپاه را نداشتند و فقط حسرت را بر دل حامیان امریکایی که در فاصله کمی و آن‌طرف فرات فقط لحظات را شمارش می‌کردند، باقی گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حضور فعال نیروی هوایی امریکا که تلاش مذبوحانه‌ای برای حفظ داعش داشت به نتیجه نرسید و موشک‌های هدایت‌شونده و ضدزره آنها که اخیراً به داعش تحویل داده بودند، کارساز نشد.  اینکه پرچم پایان و پیروزی بر داعش را چه کسی بلند می‌کند، به البوکمال برجستگی می‌دهد، خصوصاً اینکه ابوبکر البغدادی هم گفته می‌شود به همراه تعداد زیادی از داعشی‌های خارجی در این شهر بودند و در لحظات پایانی به امریکایی‌ها در شرق فرات پناه بردند.  حال فقط تعدادی از داعشی‌های آواره در صحرای شرق سوریه مانده‌اند تا پرونده بزرگ‌ترین جنایت قرن و ابزار جنگ نیابتی امریکا و دیگر حامیان آن بسته شود. اکنون امریکا باید پاسخگو باشد که صدها تن از فرماندهان اصلی داعش که از عراق و سوریه فراری داده کجا هستند و برای هفت سال جنگ‌افروزی و ویرانگری در عراق، سوریه و لبنان با داعش و بقیه تروریست‌هایی که در آستین پرورده و حمایت کرده، به جهان معرفی و در افکار عمومی محاکمه شود. پایان داعش در البوکمال یعنی اراده مقاومت بر هژمونی استکبار و همپیمانان آنها فائق آمده و مرحله‌ای جدید از توازن قدرت آغاز می‌شود.   هرچند هنوز در گوشه و کنار منطقه این تروریست‌ها در پناه حامیان نفس می‌کشند ولی پایان داعش به دست مقاومت، یعنی پایان پروژه ناامنی و بی‌ثباتی که امریکا و شرکایش آن را به راه انداختند و مقاومت یعنی قدرت، امنیت‌سازی و آرامش و برتری اراده مردمی و انقلابی در مقابل استکبار وحشی غربی.  زوزه‌های وهابی‌ها نه در نشست اتحادیه عرب و نه در نشست تروریست‌های دست‌آموز که در ریاض جمع می‌شوند، چیزی بیش از نمایش مأیوس بازماندگان تروریسم و دیکتاتوری نیست. پس از داعش نوبت آزادسازی حومه حماه و حلب غربی و ادلب و درعا و پس از آن یا به موازات آن، نوبت اخراج اشغالگران امریکایی از شمال فرات و شمال شرقی سوریه است که رؤیای پایگاه‌سازی و ماندن و باج‌خواهی در روندهای سیاسی سوریه دارند. پایان داعش در سوریه و عراق، یعنی اینکه همه جهان به خوبی بداند که چه کسانی با تروریسم مبارزه می‌کنند و ثبات و امنیت می‌سازند و چه کسانی در حمایت از تروریسم وهابی شکست خورده و در حسرت ناکامی و نابودی صدها هزار تروریست هستند که از سراسر جهان در عراق و سوریه جمع کرده‌اند.  ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق