Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد‌جواد جمالی‌نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر این هیئت، اظهار داشت: در این جلسه از آقای محمد‌رضا پور ابراهیمی  نماینده مردم کرمان و حمد‌الله کریمی نماینده بیجار در پارلمان  برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آمده بود.

به گزارش صدای ایران، وی با بیان اینکه در جلسه گذشته هیئت (چهارشنبه10 آبان) پرونده شکایت از محمدرضا پور ابراهیمی برای رسیدگی بیشتر به قوه قضائیه فرستاده شده بود، افزود: پور ابراهیمی در این جلسه حاضر شد و در این باره توضیحات و مدارکی را به هیئت ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، تصریح کرد:در مرحله تجدید نظر اعضای هیئت به این نتیجه رسیدند که سخنان پور ابراهیمی برخلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

جمالی با بیان اینکه هیئت نظارت از آقای حمدالله کریمی نماینده بیجار نیز دعوت کرده‌بود تا در آخرین جلسه هیئت حضور داشته باشد، گفت: در این جلسه شکوایه نیروی انتظامی برای وی قرائت شد و نماینده بیجار نیز توضیحات لازم را درباره آنچه که در آن روز اتفاق افتاده بود را به اعضای هیئت ارائه داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: مقرر شد تا اعضای هیئت در جلسه آتی تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

به گزارش تسنیم، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس چندی پیش (مرداد ماه) با یکی از مأموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود که منجر به شکایت نیروی انتظامی از این نماینده مجلس شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است