Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@00:28:57 GMT

آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت جاده نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۳۲۹۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سلیمان بهرامی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین اجرای هرچه سریعتر پروژه های زیرساختی با محوریت آسفالت معابر را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: سازمان عمران شهرداری قزوین با مشارکت اداره کل راه و شهر سازی اجرای طرح بزرگ آسفالت ورودی های شهر را با هدف ساماندهی معابر ورودی شهرها در دستور کار قرار داده است که ساماندهی و آسفالت جاده نجف آباد به طول تقریبی 4 کیلومتر و عرض 6 متر در دو مسیر رفت و برگست به عنوان یکی از مبادی ورودی مهم شهر قزوین می باشد که در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه، ورودی های شهر قزوین با توجه به آمار بالای تردد باید متناسب با شان و جایگاه آن باشد، عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی و آسفالت با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در ورودی ها و مبادی شهر امری لازم و بسیار ضروری است.
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین عدم کیفیت آسفالت قبلی و وجود ترک های پوست سوسماری و عریان شدگی در جاده نجف آباد را ، علت اجرای عملیات آسفالت جدید اعلام کرد وگفت، وضعیت نامطلوب آسفالت در این محدوده باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده که برای پایان دادن به این روند عملیات تراش و روکش آسفالت این جاده ، در دستور کار قرار گرفت.
این مسئول با یادآوری اینکه جاده کورانه در دو مسیر رفت و برگشت و در دو لاین ،تراش آسفالت ،لکه گیري و مرمت می شود، گفت: اجرای طرح بزرگ نهضت ساماندهی و آسفالت ورودی های شهر با توجه به شرایط جوی مناسب و بارش های اخیر و مجوز گرفتن از پلیس راه به مرحله اجرا رسیده است.
وی در پایان اضافه کرد :در این عملیات برای تراش آسفالت از خودرو ویرتکن 100 w و برای مرمت و روکش از یک ست کامل ماشین آلات قیرپاشی و جهت آسفالت از یک دستگاه فینیشر ،غلتک چرخ لاستیکی و غلتک چرخ فلزی و 8 کامیون جهت حمل آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن

نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه و اجرای آن از لحظه صدور بیانیه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المسیره، نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیرو‌ها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می‌کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

بر این اساس، در راستای اجرای دستورات عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر جنبش انصار الله برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به ندای مقاومت و با توجه به تداوم لجاجت دشمنان اسرائیلی و آمریکایی، نیرو‌های مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال آغاز اجرای مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی را به شرح زیر اعلام می‌دارد:

نخست: تمامی کشتی‌هایی که دستور العمل ممنوعیت کشتیرانی اسرائیل را نقض می‌کنند و به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، در دریای مدیترانه در هر منطقه‌ای که در دسترس ما باشد، هدف قرار می‌گیرند.

دوم: زمان اجرای این مرحله از لحظه صدور این بیانیه آغاز می‌شود.

سوم: اگر دشمن صهیونیستی قصد انجام عملیات نظامی تهاجمی علیه رفح را داشته باشد، نیرو‌های مسلح یمن تمامی کشتی‌های شرکت‌هایی را که مرتبط با امدادرسانی و ورود به بنادر فلسطین اشغالی از هر ملیتی باشند، مورد تحریم و مجازات همه جانبه قرار خواهد داد و تردد تمامی کشتی‌های این شرکت‌ها از منطقه عملیاتی نیرو‌های مسلح صرف نظر از مقصدشان ممنوع خواهد بود.

در پایان این بیانیه تأکید شد: نیرو‌های مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال و سپس با ستناد به حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ یمن و همه آزادگان امت، در آماده‌سازی و فراهم کردن زمینه برای مراحل تقابل گسترده‌تر و قوی‌تر با دشمنان تا پایان تجاوز و توقف محاصره مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، تردید نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد