Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارکینگ اختصاصی ماشین آلات سنگین در سه راهی کورائیم در اردبیل حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ شهردار اردبیل در بازدید از این پارکینگ با بیان اینکه تردد و پارک کامیون های سنگین موجب ایجاد آلودگی صوتی و تخریب آسفالت در سطح شهر می شود، گفت: در راستای حفظ زیبایی شهر و به دنبال مطالبات شهروندان و با تلاش و پیگیری خدمات شهری شهرداری اردبیل اقدام به احداث پارکینگ در سه راهی کوراییم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید لطف اللهیان افزود: پس از سه سال زمینی به مساحت ۶ هکتار توسط سازمان حمل و نقل پایانه ها در اختیار شهرداری قرار گرفت که با اعتباری بالغ بر۷ میلیارد ریال تمام اقدامات زیرسازی، کف سازی و نصب دوربین های مداربسته انجام و پس از آسفالت ریزی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: پس از تکمیل این پارکینگ اختصاصی تمام کامیون های سنگین در سطح شهر توسط پلیس راهور به این مکان انتقال می یابد تا شاهد شهری زیبا و بدون هرگونه آلودگی زیستی و صوتی باشیم./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با توجه به پوشش گیاهی مراتع و جنگل‌های استان، احتمال وقوع حریق در فصل گرما وجود دارد و در این راستا باید تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایلام برای کنترل و اطفای حریق یکی از اولویت‌های ستاد بحران باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _جمعه هفتم اردیبهشت‌_ در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران اظهار کرد: مسیل‌های شهر ایلام یکی از چالش‌های مدیریت بحران استان است که با پیگیری‌های استاندار و دستور معاون اول رئیس‌جمهور، تخصیص ۱,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

وی افزود: این اعتبار در طول ۳ سال توسط سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو برای ستاد بحران استان تخصیص داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به مطالبات مردم در خصوص تملک اراضی عقبه سد سیمره گفت: سد و نیروگاه سیمره برای افزایش تراز به ۷۱۰ متر، به تعیین تکلیف تملک اراضی عقبه سد نیاز دارد که در این راستا پرداخت حق و حقوق قانونی مردم برای مدیریت استان حائز اهمیت است.

هژیری اضافه کرد: اجرای عملیات نهال‌کاری، آبخیزداری و آبخوان داری باید همواره در دستور کار استان باشد زیرا با توجه به پوشش گیاهی مراتع و جنگل‌های استان، احتمال وقوع حریق در فصل گرما وجود دارد و در این راستا باید تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایلام برای کنترل و اطفای حریق یکی از اولویت‌های ستاد بحران باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به پدیده فرونشست زمین در برخی نقاط استان گفت: برای رفع مشکلات ناشی از صداهای زیرسطحی شهر سرابله پیگیری‌های زیادی توسط استان انجام شده اما سازمان مدیریت بحران کشور باید با تعریف اعتبارات ملی به این موضوع به عنوان یک پدیده نادر زمین شناسی ورود کند.

هژیری با اشاره به تردد ۶۰ درصدی زوار از مرز مهران تأکید کرد: برای مدیریت، هدایت و تسهیل‌گری این حجم از ترددها باید اعتبارات ویژه‌ای تخصیص داده شود.

کد خبر 748068

دیگر خبرها

  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود