Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دور گفت‌وگوهای مشترک عالیرتبه سیاسی ایران و اتحادیه اروپا دقایقی پیش در تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سومین دور مذاکرات مشترک عالیرتبه سیاسی ایران و اتحادیه اروپا دقایقی پیش در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه به مدیریت سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین‌الملل وزیرامورخارجه و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی انجام شده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز این گفت‌وگوها با موضوع «همکاری‌های هسته‌ای؛ پیشرفت ها و چشم اندازها» با حضور هلگا اشمید معاون فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و بهروز کمالوندی معاون صالحی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در اصفهان ادامه خواهد یافت.

براساس این گزارش تاکنون دو دور از این گفت‌وگوها در تهران و بروکسل به ریاست مجید تخت روانچی و هلگا اشمید برگزار شده است و با توجه به انتصاب روانچی به عنوان معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، در این دور از مذاکرات ریاست هیات ایرانی بر عهده سید عباس عراقچی خواهد بود.

طبق اعلام سایت اتحادیه اروپا، در این نشست علاوه بر هلگا اشمید، استاوروس لامبرینیدیس نماینده ویژه حقوق بشر اتحادیه اروپا و همچنین واحدهایی از کمیسیون اروپا از جمله استفانو مانسرویسی «Stavros Lambrinidis» مدیر کل توسعه همکاری و دومنیک ریستوری «Dominique Ristori» مدیر کل انرژی کمیسیون اروپا نیز در این نشست حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند