Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@15:40:50 GMT

استقرار ۱۰ هزار پلیس در مناطق زلزله‌زده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۴۲۶۱

استقرار ۱۰ هزار پلیس در مناطق زلزله‌زده

فرمانده ناجا در بازدید از مناطق زلزله زده از استقرار ۱۰ هزار پلیس در این مناطق خبر داد و گفت: کار ما در مناطق زلزله زده همچنان تا بازگشت مردم به زندگی عادی ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم‌: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری شب گذشته (یکشنبه) در کمیسیون عملیات ناجا که با حضور فرماندهان میدانی در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کار ما در مناطق زلزله زده همچنان تا بازگشت مردم به زندگی عادی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تجربه حوادث مشابه و زمانبر بودن بازسازی شهر، مأموران ناجا باید همچنان در سطح مناطق زلزله زده باقی بمانند و به خدمت رسانی به مردم عزیز این مناطق ادامه دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله زده به زودی آغاز می شود، عنوان کرد: ما مرحله اولیه بحران را پشت سر گذاشته ایم و باید به فکر مدیریت در مراحل بعدی باشیم.

اشتری در ادامه توضیح داد: قدردان زحمات کلیه همکاران هستم و امیدوارم تلاش جهادگونه آنها مقبول درگاه احدیت قرار گیرد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به حضور 10 هزار نیرو در مناطق زلزله زده یادآور شد: تکریم مردم زلزله زده همواره در دستور کار نیروهای پلیس بوده و هست.

فرمانده ناجا همچنین بر همکاری و ارتباط با دیگر دستگاه های عامل و تکریم کارکنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده تأکید کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران