Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-05@19:14:27 GMT

سفیر گلدن گلوب ۲۰۱۸ تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۴۳۱۸

سفیر گلدن گلوب ۲۰۱۸ تعیین شد

به گزارش بولتن نیوز، سیمونه گارسیا جانسون دختر ۱۶ ساله دواین جانسون به عنوان سفیر افتتاحیه گلدن گلوب انتخاب شد.

این نقش که به عنوان «میس گلدن گلوب» هم از آن یاد می‌شود سال پیش به سه دختر سیلوستر استلونه رسیده بود. دختر جیمی فاکس و دیگر دختران ستارگان سینما در سال‌های پیش این سمت را کسب کرده بودند.

مه‌یر تاتنا رییس انجمن نشریات خارجی هالیوود با اعلام این خبر شروع دور جدید رقابت‌های گلدن گلوب را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارسیا جانسون نیز در این باره گفت: خیلی خوشحالم که افتخار حضور در هفتاد و پنجمین دوره مراسم گلدن گلوب را به دست آورده‌ام. امیدوارم بتوانم الگویی مناسب برای جوان‌هایی باشم که در هر گوشه جهان دوست دارند وارد این حرفه شوند.

وظیفه وی راهنمایی برندگان تا روی صحنه، بازگردان آنها به پشت صحنه و آوردن جوایز گلدن گلوب برای دادن به اهدا کنندگان آنها به برندگان شب گلدن گلوب خواهد بود.

این در حالی است که پدر سفیر ۲۰۱۸ گلدن گلوب یعنی دواین جانسون یکی از احتمال‌های بالقوه نامزدی ریاست جمهوری آمریکا برای سال ۲۰۲۰ است. وی از فعالان جدی در رسانه‌های اجتماعی است و دختر او نیز ۱۷۲ هزار فالویر در اینستاگرام دارد.

مراسم گلدن گلوب یکشنبه ۷ ژانویه ۲۰۱۸ از ساعت ۸ شب به وقت محلی آغاز و از شبکه NBC پخش می‌شود. اسامی نامزدهای امسال ۱۱ دسامبر اعلام می‌شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد

سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل امروز (یکشنبه) گفت، تلاش‌های آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای تشکیل گروه‌های جدید نظارت بر تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ محکوم به شکست است.

به گزارش ایسنا، گفته‌های «کیم سونگ» سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل در واکنش به بیانیه مشترک آمریکا و متحدانش است که اخیرا منتشر شد و در آن، آنها خواستار تداوم فعالیت گروهی از کارشناسان ناظر بر تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ شده‌اند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، اوایل سال جاری میلادی روسیه در حالی تجدید فعالیت این گروه نظارتی تحت رهبری آمریکا را وتو کرد که این گروه، پیونگ‌یانگ را به ارسال تسلیحات به مسکو برای استفاده در جنگ اوکراین متهم کرده بود. اتهامی که مسکو و پیونگ‌یانگ رد می‌کنند.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی از قول سفیر این کشور در سازمان ملل گزارش کرد: «نیروهای متخاصم شاید دومین و سومین گروه نظارت بر تحریم‌ها را در آینده برقرار کنند اما آنها با گذر زمان نابودی خود را می‌بینند.»

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل ماه گذشته میلادی به منطقه غیرنظامی‌ شده بین دو کره رفت و به روسیه و چین تاکید کرد تا از حمایت از کره‌شمالی دست بردارند. سفر او پس از آن انجام شد که روسیه تمدید سالانه فعالیت هیات کارشناسان چند ملیتی را که طی ۱۵ سال گذشته اجرای تحریم‌های سازمان ملل را با هدف محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی نظارت کرده‌اند، رد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون