Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@07:53:59 GMT

روش های احتمالی پرسپولیس و پدیده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۷۲۱۴

روش های احتمالی پرسپولیس و پدیده

رکنا: بازی امروز پرسپولیس و پدیده درحالی برگزار می شود که دو تیم برخی از بازیکنانشان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند.

بازی امروز پرسپولیس و پدیده درحالی برگزار می شود که دو تیم برخی از بازیکنانشان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند. با این وجود و با توجه به تفکرات تهاجمی دو تیم انتظار می رود بازی امروز یک بازی پرهیجان و پرحادثه از آب دربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهاربازی آخر دوتیم
پدیده در چهار بازی آخرش در لیگ برتر هیچ بردی به دست نیاورده است. این تیم سه مساوی برابر پارس جنوبی، ذوب آهن و فولاد و یک شکست برابر سپیدرود رشت داشته است. این تیم در این چهار بازی 6 گل به ثمر رسانده و البته 7 گل هم خورده است. پرسپولیس اما در چهار بازی آخرش در لیگ برتر سه برد برابر سایپا، استقلال Esteghlal و استقلال خوزستان و یک مساوی برابر سپاهان داشته است. این تیم در این چهار بازی 8 گل به ثمر رسانده و تنها سه گل خورده است که دو گل از این سه گل در بازی برابر سپاهان در اصفهان از خط دروازه پرسپولیس رد شده و این تیم در سه بازی آخرش فقط یک گل از روی نقطه پنالتی و در بازی برابر استقلال خوزستان دریافت کرده است.
آخرین برد و آخرین باخت
آخرین برد تیم پدیده به هفته ششم مسابقات برمی گردد که این تیم موفق شد در یک بازی پرهیجان در مشهد سایپا را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند. نکته جالب اینجا است که تنها باخت پرسپولیس در این فصل نیز در همین هفته ای رخ داد که آخرین برد پدیده اتفاق افتاد. پرسپولیس در هفته ششم برابر پیکان در تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. اما آخرین برد پرسپولیس هم مثل پدیده در مقابل تیم سایپا اتفاق افتاد، هرچند پرسپولیس در هفته گذشته و در آخرین بازی اش موفق شد سایپا را در ورزشگاه تختی با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند.
روش احتمالی پرسپولیس
برانکو نیز در بازی های اخیر تیمش و بعد از بازی دور رفت برابر الهلال تقریبا در تمامی بازی های پرسپولیس و البته در مواقعی که کامیابی نیا محروم نبوده! از دو هافبک دفاعی در تیمش استفاده می کند. نوعی 2-4-4 خطی و یا شاید 2-2-2-4 که سبک و سیاق بازی این تیم را تا حدودی دستخوش تغییر کرده است. در نبود شجاع خلیل زاده و ماهینی، ترکیب خط دفاعی پرسپولیس با سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی و به احتمال فراوان شایان مصلح شکل خواهد گرفت. هرچند اگر بنا به بازگشت به روش بازی قبلی که همان 2-4-4 لوزی است باشد شاید ربیع خواه بار دیگر به دفاع چپ برگردد که این فرض کمی بعید به نظر می رسد. ربیع خواه به احتمال فراوان در کنار کامیابی نیا دو عنصر میانی این تیم در خط هافبک خواهند بود، هرچند همانطور که گفته شد شاید بازگشت برخی نیروهای هجومی، برانکو را به تغییر روش مجاب کند. اما در خط هافبک برانکو با ترافیک عجیبی روبرو است. احمدزاده به تمرینات بازگشته، اما به دلیل دوری چند هفته ای شاید از ابتدا در ترکیب نباشد؛ اما حضور وحید امیری، محسن مسلمان و بشار رسن و همچنین سیامک نعمتی باعث شده تا برانکو یا مجبور به استفاده از روش 1-3-2-4 شود یا برخی از هافبک هایش را روی نیمکت بنشاند. وحید امیری که مهره ثابت و قطعی برانکو در خط هافبک است و از میان بشار رسن و مسلمان یک نفر باید بازی کند. این در صورتی است که منشا و علیپور همزمان در ترکیب اصلی قرار بگیرند، چرا که در غیر این صورت امیری، مسلمان و بشار می توانند در ترکیب باشند و علیپور نقش تک مهاجم را بازی کند.
روش احتمالی پدیده
پدیده در این فصل بیشتر با روش 1-3-2-4 بازی می کند. در این بازی هم احتمالا خانزاده و عبدالله حسینی مدافعان وسط باشند، رضا ناصحی و مرتضی منصوری مدافعان کناری این تیم خواهند بود. اکبر ایمانی و اکبر صادقی دو هافبک میانی و دفاعی پدیده هستند که مرکز ثقل و به نوعی نقطه اتکای تیم به شمار می آیند. بی تردید زوج ایمانی و صادقی می تواند در میان زوج های برتر هافبک دفاعی لیگ برتر قرار بگیرد. در واقع نیرویی که 4 بازیکن تهاجمی پدیده را در این فصل تغذیه و روبه جلو می برد از همین نقطه ای که ایمانی و صادقی بازی می کنند سرچشمه می گیرد. در خط جلو سه هافبک-مهاجم بازی می کنند. در نبود معین عباسیان احتمال محمد مهدی مهدی خانی به جای او و در کنار محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی نژاد بازی خواهد کرد. مهاجم نوک این تیم هم محمدقاضی آقای گل حال حاضر لیگ برتر خواهد بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و سوم به ۶ هفته پایانی خود رسیده و پس از پیروزی ۳ تیم اول جدول در هفته بیست و چهارم دیدارهای هفته بیست و پنجم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. در این هفته سپاهان در تهران میهمان پرسپولیس است و استقلال باید در تبریز رو در روی تراکتور قرار گیرد.

سید مهدی سیدصالحی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دو دیدار حساس تیم‌های بالانشین جدول برابر یکدیگر اظهار داشت: سپاهان پس از چند هفته که روی ناکامی بود و نمی‌توانست نتایج مورد انتظار هواداران را کسب کند، توانست برابر تیم سخت‌کوش ملوان نتیجه خیلی خوبی را کسب کند و باعث شد تا کماکان شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد. کسب پیروزی برابر ملوان روحیه بازیکنان سپاهان را بالا برد و این باعث می‌شود تا در برابر پرسپولیس بازی بهتری را از آنها شاهد باشیم.

پرسپولیس و سپاهان مالکانه بازی می‌کنند

او ادامه داد: دیدار پرسپولیس و سپاهان به دلیل حضور پرشور هواداران دو تیم همیشه زیبا و جذاب بوده است. مطمئناً هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین خواهند شد و پرسپولیس چه با هدایت یحیی گل محمدی و چه با هدایت «اوسمار ویه‌را» فوتبال مالکانه‌ای را از خود نشان داده است که البته این موضوع در سپاهان هم صدق می‌کند و اگر نگاهی به دیدارهای گذشته این دو تیم با حریفان انداخته باشیم، متوجه می‌شویم که در اکثر بازی‌ها بیشترین مالکیت توپ را داشته‌اند.

سیدصالحی تصریح کرد: جدال سپاهان و پرسپولیس را می‌توان به جدال بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ نیز نسبت داد. پرسپولیس در خط هافبک بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و دخالت دادن هوش با تکنیک باعث خواهد شد تا توپ در میانه زمین از آن سرخ‌ها باشد. پیش بینی نتیجه این بازی سخت است و باید دید سرمربیان هر دو تیم چه تصمیماتی را برای تیم خود در نظر می‌گیرند.

تراکتور در هفته‌های اخیر ثبات نداشته است

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار حساس تراکتور و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: تراکتور در بازی‌های اخیر خود ثبات نداشته و این موضوع را می‌توان از نتایجی که کسب کرده، به دست آورد. بازیکنان این تیم از شرایط ایده آل خود فاصله دارند و به نظرم پس از جدایی «پاکو خمز» هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند. پس از شکست برابر نساجی و رفتاری که برخی از هواداران تراکتور در فرودگاه تبریز داشتند، نشان داد که آنها از کسب نتایج اخیر تیم خود بسیار عصبانی هستند و بازیکنان تراکتور باید با تمرکز بالا رو در روی استقلال قرار گیرند تا در حضور هواداران خودی دست خالی زمین بازی را ترک نکنند.

کاری که نکونام در این فصل انجام داده، بسیار بزرگ است

او تصریح کرد: جواد نکونام تیم یکدلی را به وجود آورده و کار او تا به اینجای فصل بسیار بزرگ بوده است. استقلال جز تیم‌هایی بود که در نیم فصل یارگیری ضعیفی داشت اما «ماشاریپوف» نشان داد که می‌تواند در بازی‌های مهم به داد استقلال برسد. حضور مهرداد محمدی و «گوستاوو بلانکو» نیز از نقاط قدرت استقلال در زمین بازی است که اگر این دو بازیکن همزمان در زمین باشند، نکونام از ماشاریپوف در خط هافبک بهره خواهد برد. هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان پیش بینی کرد اما پیروز این دو بازی دیدارهای باقی مانده خود را بسیار راحت به پایان خواهد رساند.

کد خبر 6085667

دیگر خبرها

  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟