Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه ساری از پرداخت تسهیلات 5 میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی خادم» در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج در ساری با بیان این‌که عمده برنامه‌های هفته بسیج در ساری مسجد محور خواهند بود، تصریح کرد: در این هفته بیش از 20 یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌کنیم که یادواره بچه‌های آسمانی از برنامه‌های ویژه به‌مناسبت هفته بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری 20 مسابقه ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در هفته بسیج خبر داد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید الگودهی و الگوسازی صورت گیرد از این‌رو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ساری را به صورت ویژه برپا خواهد شد.

وی محل برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را در امامزاده یحیی ساری دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه ساری در قالب 60 غرفه با حضور مسئولان کشوری و استانی هم‌چون فرمانده سپاه کربلا و استاندار مازندران افتتاح خواهد شد.

خادم با بیان این‌که سال گذشته بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: این تسهیلات موجب ایجاد بیش از 320 شغل ثابت در نقاط مختلف شهرستان ساری شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان این‌که در هفته بسیج ویزیت رایگان مردم را در مناطق محروم در دستور کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: بیش از 100 همایش بصیرتی در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقشار بسیج شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، عبارروبی مزار شهدا، افتتاح 55 خانه محروم، همایش شکوه مقاومت، برگزاری  برنامه فرهنگی هنری میقات در 14 محله ساری از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ساری در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در بخش دیگری از سخنانش بسیج را غیر جناحی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج، جناحی و حزبی نیست، بسیج نهاد مردمی و انقلابی است که در راستای آرمان های امام(ره) و رهنمورد های رهبر معظم انقلاب گام بر می دارد.

خادم حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را جزو مأموریت‌های ذاتی و قانونی بسیج دانست و تصریح کرد: هر مجموعه‌ای در اصول انقلاب باشد و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گام بردارد مورد حمایت بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج خود را خادم مردم و انقلاب می‌داند و هرکجا که تأثیرگذار باشد حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری