Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:41:30 GMT

تذکر نماینده ابهر به وزیر امور خارجه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۸۸۹۸

تذکر نماینده ابهر به وزیر امور خارجه

نماینده مردم ابهر به وزیر امور خارجه لزوم واکنش مناسب به تحریم‌های جدید اعمال شده بر اشخاص حقیقی و حقوقی را متذکر شد.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (29 آبان 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدون‌کنار در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد که چرا تولید و صادرات خاویار دریای خزر که دارای برند جهانی است به صفر رسیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا به این مهم رسیدگی نمی‌شود.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که دریافت مالیات خارج از مصوبه مجلس شورای اسلامی و فشار به اصناف و تجار و صنایع در حال رکود استان کرمان موجب نارضایتی عمیق و اعتراضات گسترده شده است. 

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر به وزیر امور خارجه لزوم واکنش مناسب به تحریم‌های جدید اعمال شده بر اشخاص حقیقی و حقوقی را متذکر شد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در تذکری به وزیر راه وشهرسازی خواستار نظارت جدی و عملی بر اقدامات سازمان نظام مهندسی شد.

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در تذکری به وزیر نفت خواستار اصلاح شرایط آزمون استخدامی وزارت نفت شد. 

سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد مجموع دستگاه‌های اجرایی زیر نظر دولت به قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور مصوب 1389 و به وظیفه خود نسبت به قانون مذکور عمل کنند.

سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر لزوم اجرای بند الف ماده 28 قانون برنامه ششم ناظر به اصلاح نظام اداری و کاهش حجم و اندازه وزارتخانه‌ها را متذکر شد.

پروانه مافی، سکینه الماسی، زهرا ساعی و طیبه سیاوشی در تذکری به وزرای کشور، راه و صنعت عنوان کردند که بدترین وضعیت ایران در شاخص‌های سلامت توسعه پایدار در سال 2016 مربوط به آلودگی هواست که از صد نمره 26 را دریافت کرده است. استمرار بحران موجود پایتخت و به طبع آن کشور را به سمت فاجعه سوق می‌دهد. پاسخ وزارتخانه‌های مسئول در این باره چیست؟ 

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد