Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:19:11 GMT

برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در بهار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۹۲۹۹

برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن نوروزی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار با بيان اینکه امسال در دهه وقف دو ایستگاه «همه واقف باشیم» در شهرستان بهار برپا شد گفت: یکی از دو ایستگاه همه واقف باشیم در شهر لالجین و دیگری در مرقد آیت‌الله بهاری برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه وقف سال‌جاری محفل انس با قرآن با حضور ساعد قاری کشوری در مسجد امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه وقف نماز جماعت در مرقد آیت الله بهاری شهرستان بهار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نوروزی با اشاره به اینکه همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام(ص) در بقاع متبرکه شاخص شهرستان بهار زیارت حضرت رسول(ص) قرائت شد، افزود: در آخرین روز از ماه صفر و همزمان با شهادت امام رضا(ع) در سه بقعه متبرکه شاخص شهرستان بهار مراسم عزاداری برگزار شد.

نوروزی با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در امامزاده میرشمس الدین(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) و عقیل(ع) شهرستان بهار برگزار شد، ادامه داد: هر ساله از محل موقوفات شهرستان بهار برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه در طول سال برنامه‌هایی از جمله آرامش بهاری، بصیرت عاشورایی، مهر تحصیلی و مهر تندرستی را از محل موقوفات انجام می‌دهد، افزود: سنت وقف نیازمند ترویج بیشتر در جامعه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار وقف را صدقه جاری و عبادتی پایان‌نشدنی دانست و افزود: فرد با بخشیدن دارایی خود برای خدمات به محرومان عمل الهی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ش

دو ایستگاه همه واقف باشیم در شهرستان بهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد