Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در بخش مسابقه این جشنواره «ستار اورکی» کاندیدای دریافت جایزه بهترین موسیقی متن فیلم برای فیلم‌های سینمایی «پری دریای» و «دختری با جوراب قرمز» است.

همچنین، محمدرضاعرب تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پری دریای» در بخش ویژه‌ی فیلم‌های خاورمیانه کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «پری دریایی» تا کنون شش حضور بین‌المللی داشته و توانسته جایزه برای بهترین فیلم (موضوع) را در جشنواره بین‌المللی محیط زیست کلکته بدست آورد.

بازیگران فیلم سینمایی «پری دریایی» امیر آقایی، پانته‌آ مهدی نیا، شاهرخ فروتنیان، سیروس کهوری نژاد و اصغر همت هستند. این فیلم باموضوع حفظ محیط زیست خلیج فارس و تکریم شهدای غواص در لوکیشن خلیج فارس ساخته شده است.

فیلم سینمایی «پری دریایی» تاکنون توانسته جایزه بهترین فیلم( موضوع)از فستیوال بین‌المللی فیلم محیط زیست وحیات وحش کلکته، هندوستان دسامبر ۲۰۱۶، نمایش در بخش مسابقه فستیوال فیلم سینما ورده مکزیکوسیتی مکزیک فوریه ۲۰۱۷، کاندیدای جایزه بهترین فیلم در فستیوال بین‌المللی فیلم محیط زیست دهلی نو هندوستان نوامبر ۲۰۱۷، کاندیدای جایزه بهترین فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های خاورمیانه فستیوال فیلم مدیترانه‌ای کن فرانسه نوامبر ۲۰۱۷، کاندیدای جایزه بهترین موسیقی متن فیلم در بخش مسابقه فستیوال فیلم مدیترانه ای کن فرانسه نوامبر ۲۰۱۷، نمایش در بخش مسابقه فیلم‌های مستقل سالتو اوروگوئه اکتبر ۲۰۱۷، نمایش در بخش مسابقه یازدهمین دوره فیلم سفر روری آب بنلور هندوستان را در کارنامه خود ثبت کند.

دومین فستیوال فیلم مدیترانه‌ای کن، 23 تا 27 ماه نوامبر2017 در شهر کن فرانسه برگزار می‌شود و هدف آن نمایش با کیفیت‌ترین آثار مستقل هنری جهان است.

503

فیلم سینمایی پری دریایی فیلم ویژه خاورمیانه ستار اورکی حوزه هنری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان