Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حمدالله چاروسایی  گفت : اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره با حضور سوارکاران 12 کشور دنیا دوم تا چهارم آذرماه امسال در پیست طبیعی سریزد مهریز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون سوارکاری توسط علی قورچیان به نام هنرهای رزمی سواره برگزار می‌شود، ضمن اینکه در این رقابت‌ها برای نخستین بار استفاده از شمشیر و نیزه به مسابقات نیز افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حسین معتضدی‌کیانی تیرانداز پر افتخار کشور که در همدان ساکن است، تنها نماینده استان در این رقابت‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: این قهرمان خوب کشور دو سال بیاپی است که نتوانست در رقابت‌های جهانی حاضر شود و امسال قصد دارد پس از چند سال وقفه به میادین جهانی بازگردد.

وی اظهار کرد: معتضدی‌کیانی در حال حاضر در بوستان ارم همدان مشغول تمرین است و امیدواریم بعد از چند سال دوری از میادین امسال بتواند برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

چاروسایی گفت: طبق اعلام مسئولین برگزاری مسابقات، رقابت‌های جهانی2017 بسیار متفاوت با دوره‌های قبل خواهد بود چراکه قهرمانان این رشته با تمرینات بیشتر و بهره مندی از امکانات حرفه‌ای توانسته‌اند شرایط بهتری را برای این رقابت‌ها داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» با ترکیب ۶ نفر از دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت.

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند.

دختران تبریزی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشور‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.
مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی