Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سرهنگ حسین مصطفی پور، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان که در سالن جلسات سپاه ناحیه رشت برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه زلزله کرمانشاه و درگذشت جمعی از هموطنان کشورمان، اظهار کرد: با وقوع حادثه بسیج شهرستان رشت به همراه همه آحاد مردم انجام وظیفه کرد و کمک‌های بسیجیان جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی پور با بیان اینکه کمک‌های بسیجان در قالب 9 کامیون و 2 دستگاه نیسان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد، تصریح کرد: امیدواریم با ارائه خدمات بتوانیم آلامی بر دردهای مردم این منطقه باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی»  را شعار هفته بسیج امسال دانست و گفت: نظام ما بر پایه و اساس حضور مردم پایه‌گذاری شده است.
مصطفی پور، بسیج را یک تفکر، ارزش و آرمان دانست و گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات جامعه است و مسئولان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و ارائه خدمت‌رسانی صحیح برای انقلاب باید از تفکر بسیجی استفاده و کارها را پیش ببرند.
وی با بیان اینکه عقب ماندگی‌ها و آسیب های اجتماعی موجود به دلیل دوری از تفکر بسیجی است و  افزود: در عرصه صنایع دفاع از کشورهای برتر هستیم و این به برکت حضور تفکر بسیجی است.
مصطفی پور با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا 5 آذر ادامه خواهد دارد، تصریح کرد: 40 برنامه محوری در این هفته در شهرستان رشت برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان اینکه در سی و هشتمین سالروز تشکیل بسیج به دستور معمار کبیر انقلاب اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: مسجد محوری، رویکرد اصلی برنامه های هفته بسیج است.
مصطفی پور اضافه کرد: هرکس دل در گرو انقلاب، قانون اساسی، امام و شهدا دارد بسیجی است، اگرچه کارت بسیجی هم نداشته باشد.
وی علت بسیاری از آسیب های اجتماعی را دوری از مساجد بیان کرد و گفت: حضور جوانان در مساجد عامل مهمی در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در گیلان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست بصیرتی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مجمع بسیج شهرستان رشت، تجلیل از خادمان بسیجی و ... را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
مصطفی پور، از اعزام 320 نفر از دانش آموزان دختر در قالب 7 اتوبوس به راهیان‌نور خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی، همایش بزرگ بسیجان را مهمترین برنامه هفته بسیج امسال عنوان کرد و گفت: این تجمع با هدف انسجام بسیجیان در سراسر استان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، از افتتاح 6 واحد مسکن محرومین همزمان با هفته بسیج در رشت خبر داد و گفت: امسال ساخت 48 باب مسکن محرومین به سپاه ناحیه مرکزی رشت واگذار شد که از این تعداد تاکنون 30 واحد افتتاح و مابقی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه