Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:27:21 GMT

ایمان اسلحه برتر اسلام است/ ملت ما روحیه بسیجی دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۰۱۰۸

ایمان اسلحه برتر اسلام است/ ملت ما روحیه بسیجی دارند

یاسوج- امام جمعه یاسوج گفت: ایمان اسلحه برتری است که در اسلام ساخته می شود و امکان ساخت مشابه آن وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علی اصغر حسینی ظهر دوشنبه در جلسه دیدار با فرماندهان سپاه فتح استان در یاسوج افزود: در کارخانجات آمریکا انواع موشک ساخته می شود، اما آنها یک چیز  را نمی تواند بسازند و آن ایمان است و ایمان اسلحه ای است که در اسلام ساخته می شود و امکان ساخت مشابه آن نیست

حسینی با اشاره به اینکه تا انسان اصلاح نشود و پاک نباشد نمی تواند کسی را اصلاح و هدایت  کند، عنوان داشت: اگر بنا هست اصلاحی شروع شود، باید از خودتان شروع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ابراز داشت: اگر اصلاح خود شخص محقق شود، مخالفین و معاندین نمی توانند به شما ضرر برسانند و شما خود را ساخته اید و واکسینه شده اید، و کسی که نابه سامانی را از خود دور کرد و پاک و وارسته شد، هیچکس نمی تواند او را گمراه کند.

امام جمعه یاسوج بیان داشت: شیطان اقرار کرده است که مگر بندگان خالص خدا را حریف نیستم، و بنابراین بر ما واجب است که خود را بسازیم و خود را اصلاح کنیم و هرکس خودش را اصلاح کرد و ناپاکی ها و نابخردی ها و آلودگی ها را از خود پاک نمود، خداوند بین او و مردم اصلاح می کند.

حسینی گفت: پاک شدن و ملزم شدن، یک  درخت تنومندی است که هیچ درختی به این بنیان و ریشه داری نیست و باد حوادث به آن آسیب نمی رساند و شرط آن این است که خود را بسازیم.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر کسی از نعمتی که خدا به آن داد قدردانی نکرد، آن نعمت از کفش خواهد رفت و بنابراین یک موضوع اساسی است که انسان های منزه و پاک نقش آفرینند و مقابل دشمن می ایستند و دشمن حریف آنها نیست.

حسینی گفت: تمام پیغمبرها بسیجی عمل کردند و تمام یاران اولیه پیامبران بسیجی بودند و توقعی نداشتند و در عرش اعلی از فرشتگان برتر و در زمین خاکی و گمنام بودند.

 وی افزود: روحیه بسیجی در همه ملت ما وجود دارد و اولین بسیجی عالم امام علی(ع) بود و در هر میدانی بود پیروز بود و بسیجیان ما در هر میدانی وارد شدند پیروزی بود و در کمک به مستضعفان، سازندگی و... یار ضعفا بودند.

حسینی تصریح کرد: سالهای سال،  دشمنان نقشه کشیدند که کشورهای اسلامی را تجزیه کنند و در عراق و سوریه عنصر کثیفی به نام ابوکر البغدادی را کمک کردند و تصمیم گرفتند مسلمانان را از بین ببرند.

وی افزود: به لطف خداوند دو کشور هم پیمان و برادر ما با کمک مردم ما و سپاه و بسیجیان ما وارد عمل  شدند وآثار پیروزی و نسیم پیروزی وزیدن گرفته است و امید به همین زودی باقیمانده این زوائد دشمن نیز از بین برود.

وی عنوان داشت: سردمداران آل سعود از یهودی ها بدتر و جنایتکار تر و کودک کش تر هستند و در یمن، بحرین و جاهای دیگر چه جنایت هایی می کنند و اینها دقیقا یهودی الاصل هستند.

امام جمعه یاسوج گفت: ریشه اینها یهودی است و آشکارا جنایت می کنند.

حسینی تصریح کرد: و وعده خداوند است که ظالمین را عقوبت می کند و اینها بسیار ظلم کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد، به کارگردانی ایمان راد و ایمان حاج‌عظیمیان ۱۷ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد، هر روز ساعت ۱۷:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

منصوره بنی احمد، ایمان حاج عظیمیان، ایمان راد، علی رضوانی، شهرزاد سادات صدر هاشمی، کیمیا سامنی، هلنا سعادت، شکیلا علی مردانی، حمید فرجادی، پارمین قدیری، مریم قربانی، قاسم قنبری، آیناز کاوند، فاطمه زهرا مغانلو، سینا مجد، امیر مرسلی و ایلیا موهبتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

این نمایش اولین فعالیت حرفه‌ای گروه هنری مهشید به سرپرستی ایمان راد است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: شهاب شریفی، نوازنده:  مانی مهربان، طراح گریم: سوگل بهرام‌پور، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: هنگامه ذوذهب، طراح پوستر و گرافیست: الهه معینی، دستیاران کارگردان: نگار خانی پور، مسعود محمدنیا، دستیاران صحنه: محراب عامریان، علی خاکپور، مریم اشرف زاده، دستیار لباس: تینا عبدالحسینی، مجریان گریم: نسترن مجد، هلنا سعادت، عکاس: دنا جم، حمید بازاری.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/teatral۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • شناخت درست اهل بیت و تبعیت از آنها از واجبات است
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد