Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل از لحاظ توسعه، پیشرفت، عمران، آبادی و سرمایه‌گذاری جزو استان‌های عقب مانده محسوب می‌شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مرتبط با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید با درک صحیح از وضعیت اقتصادی و بیکاری موجود در استان در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری اهتمام بورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادادی با اشاره به بررسی 5 پرونده واحد تولیدی در این جلسه از رسیدگی به حدود 50 پرونده مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری خبر داد.

وی ادامه داد: وظیفه همه حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی است و اشتغال، کارآفرینی و تولید از موارد بسیار مهم و حیاتی است که برای استان هم اهمیت خاصی دارد.

انتهای پیام/ح

بررسی پرونده واحدهای تولیدی استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل