Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه فصل سرما نیاز است تا سیستم گرمایشی تمامی مدارس استان اردبیل استانداردسازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد ناصری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت سیستم گرمایشی در ساختمان مدارس نیاز است تا سایر مدارس استان اردبیل که از سیستم گرمایشی استاندارد بی‌بهره‌ هستند در اسرع زمان از این مهم برخوردار شوند که در همین رابطه امسال 176 مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند و پیگیری و رصد سیستمهای گرمایشی مدارس در طول سال و دقت در بهینه‌سازی آنها با توجه به شروع فصل سرما مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا سایر مدارس استان را در اسرع زمان از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار سازیم، افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال توانستیم گام بزرگی در راستای برخوردارسازی مدارس از سیستم گرمایشی نوین و استاندارد برداریم که امیدواریم این مسئله در مناطق محروم و دورافتاده استان اردبیل نیز در دستور کار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه در نتایج آزمون کنکور سراسری 96 شاهد درخشش دانش‌آموزان در سطح استان اردبیل بودیکه در این رابطه 42 درصد از دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی 96ـ 95 موفق به قبولی در دانشگاه‌های دولتی شدند.

ناصری با بیان اینکه هم‌اکنون 36 هزار و 200 دانش‌آموز با احتساب پیش‌دبستانی در مدارس غیردولتی استان اردبیل تحصیل می‌کنند، گفت: در رابطه با بهبود خدمات اموزشی ارائه شده به دانش آموزان در سطح استان امسال یک هزار و 850 انجمن اولیا و مربیان در مدارس تشکیل شده که 11 هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان در این انجمن‌ها عضو بودند.

وی در مورد سوادآموزی و اهمیت ان در امر تعلیم و تربیت در سطح استان اردبیل نیز اظهار کرد: استان اردبیل توانست طی سالهای اخیر گام موثری در راستای جذب بی‌سوادان برای سوادآموزی در سطح کشور بردارد که باتوجه به اینکه ابلاغیه تعداد افراد بی‌سواد برای جذب 9 هزالر و 200 نفر بود که ما توانستیم 4 هزار و 500 نفر را زیرپوشش نهضت سوادآموزی در سطح استان اردبیل قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین گفت: بنا به درخواست بسیاری از اولیا و برخی از مربیان تلاش در جهت یک نوبته کردن مدارس به منظور بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس مدنظر بوده و در این بین حساسیت و توجه ویژه به مدارس لازم مورد توجه است.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از اعمال جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه متخلف در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به 23 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحدهای آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحدهای آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به گشت مشترک و بازدید سرزده از کارخانجات تولید آرد با همکاری غذا و دارو و غله اشاره کرد و ادامه داد: کارخانجات تولید و پخش آرد اردبیل زیر ذره‌بین گشت‌های تلفیقی قرار دارند.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: ارزیابی کیفیت آرد و مراحل تولید محصول مورد مصرف در نانوایی‌ها و کارخانجات آرد شهر اردبیل سعی بر این است تا با متخلفان برخورد شده و گندم ذخیره شده در سیلوها نیز مورد بررسی و رصد دقیق قرار گیرد.

وی بیان کرد: این بازرسی‌‌ها در راستای نظارت بر رعایت استانداردهای ملی انجام شده و نحوه تولید و توزیع آرد نیز به دقت پایش می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت غذایی، شهروندان نیز چند نمونه آرد را برای آزمون به آزمایشگاه تهیه کرده بودند که با ما نظارت دقیق سعی کردیم نظارت‌های خود را در این حوزه تقویت کنیم.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل