Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@02:08:35 GMT

«یه وا» جایزه جشنواره فیلم انار را از آن خود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۲۸۹

«یه وا» جایزه جشنواره فیلم انار را از آن خود کرد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «یه وا»٬ نخستین ساخته آناهید آباد و نماینده سینمای ارمنستان در رقابت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، در دوازدهمین جشنواره فیلم انار به عنوان فیلم اختتامیه این رویداد سینمایی به روی پرده رفت و جایزه فیلم برگزیده تماشاگران را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «یه وا» تاکنون به پخش کنندگی بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره‌هایی معتبر چون مونترال، میل ولی و جهان آسیای لس آنجلس حضور یافته و به بخش مسابقه جوایز سینمایی آسیا - اقیانوسیه راه پیدا کرده است.

جشنواره فیلم انار که دوازدهمین دوره آن از ۲۴ تا ۲۸ آبان سال جاری در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد، رویدادی است که برای آشنایی با سینما و فرهنگ ارمنی پایه گذاری شده است.

501

یه وا انار جشنواره آناهید آباد بنیاد سینمایی فارابی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی