Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@15:39:59 GMT

شرایط وام‌ 40 و 80 میلیون تومانی با سود 4 درصد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۶۳۵

شرایط وام‌ 40 و 80 میلیون تومانی با سود 4 درصد

پول‌نیوز - در حالی که امروزه بانک‌ها برای دادن وام در بهترین حالت سودهای ۱۸ درصدي را از مردم مطالبه مي‌کنند، برخي بانک‌ها هم وام‌هاي چند ده ميليون توماني با وام چهار درصد پرداخت مي‌كنند.
​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در همین راستا یکی از بانک‌هاي قرض‌الحسنه اقدام به ايجاد طرحي با تسهيلات ۴۰ و ۸۰ ميليون توماني با سود چهار درصد کرده است و متقاضيان مي‌توانند به دوصورت واريز وجه ماهيانه يا ميانگين حساب ساليانه از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف تسهیل ازدواج جوانان اقدام به ایجاد طرح‌هایي به نام طرح يکم و دوم پيوند کرده که در طرح يكم، متقاضي با ايجاد حساب و واريز وجه طبق جدول پرداخت طرح مي‌تواند از تسهيلات تا سقف ۴۰ ميليون توماني با سود چهار درصد بهره‌مند شود؛ به اين صورت كه در پرداخت تسهيلات بر اساس ميانگين موجودي حساب، متقاضي طي سه سال هر سال با ميانگين ۱۰ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان مي‌تواند در پايان سال سوم تسهيلات ۴۰ ميليون توماني از اين بانك دريافت كند. در طرح واريز ماهيانه نيز متقاضي مي‌تواند در سال اول با واريز ماهيانه ۴۵۰هزار تومان، در سال دوم با واريز ماهيانه ۶۵۰ هزار تومان و در سال سوم با واريز ماهيانه ۹۵۰ هزار تومان در پايان سه سال از مزاياي اين طرح استفاده كند.
مدت زمان تکمیل موجودی در این طرح یک تا سه سال و دوره بازپرداخت تسهيلات نيز ۳۶ ماهه است. اين طرح همچنين قابل انتقال به اقوام درجه يک نيز است.
در طرح دوم پیوند مهر، متقاضی می‌تواند با میانگين موجودي ساليانه ۶ ميليون و ۱۵۰ هزار تومان طي دوره ۱۰ ساله و در پايان دوره از تسهيلات ۸۰ ميليون توماني بانک قرض الحسنه مهرايران استفاده کند. همچنين متقاضي مي‌تواند در طرح واريز ماهيانه اين قرض الحسنه، در سال اول ماهانه ۶۵۰ هزارتومان واريز و تا سال دهم با ۱۵ درصد افزايش در واريز وجه از اين تسهيلات استفاده کند.

متقاضي در اين طرح در سال ابتدايي ماهيانه مبلغ ۴۵۰ هزار تومن واريز مي‌کند و هر سال بايد اين مبلغ را ۲۶ درصد افزايش دهد تا در پايان سال دهم بتواند از تسهيلات ۸۰ميليون توماني استفاده كند. مدت زمان لازم جهت تكميل موجودي در اين طرح ۵تا ۱۰ سال و دوره ي بازپرداخت تسهيلات نيز ۶۰ ماهه است.

این تسهیلات منافاتی با تسهیلات ازدواج ديگر بانک‌ها نداشته و متقاضيان مي‌توانند از اين وام‌ها به صورت همزمان استفاده کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟

مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در خرداد ماه امسال واریز میشود ولی شرایط و ضوابط خاصی دارد.

به گزارش مشرق، مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ شرکت‌ها که به دلیل قصور ۸ شرکت در واریز سود مرحله دوم سال گذشته به تعویق افتاده بود، در خرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.

در زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد که ۸ شرکت در مهلت مقرر نسبت به محاسبه عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ و واریز سود سهام خود اقدام نکرده‌اند. این موضوع تخلف محسوب می‌شود و سازمان بورس اعلام کرده با این شرکت‌ها برخورد خواهد کرد.

سود مرحله دوم سهام عدالت که در پایان سال گذشته به سهامداران پرداخت شد به سه دلیل کمتر از واریزی مرحله اول در آذرماه بود:
فروش سهام توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضیان در سال گذشته یکی از دلایل اصلی کاهش سود مرحله دوم بوده است. تفاوت در سبد سهام افراد دلیل دیگر این اتفاق است و عدم واریز سود توسط ۸ شرکت باعث شده که سود کاهش پیدا کند.

هنوز مبلغ دقیق سود مرحله سوم و تاریخ دقیق واریز آن توسط سازمان بورس اعلام نشده است. در اسفندماه، دارندگان سبد سهام عدالت به شرح زیر سود دریافت کرده‌اند:

سبد ۴۵۲ هزار تومانی: ۴۰۹ هزار تومان
سبد ۴۹۲ هزار تومانی: ۴۴۶ هزار تومان
سبد ۵۳۲ هزار تومانی: ۴۸۲ هزار تومان
سبد یک میلیون تومانی: ۹۰۶ هزار تومان

سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده‌اند و در میزان سود دریافتی خود مغایرت مشاهده می‌کنند، می‌توانند از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند. باید در نظر داشته باشند که واریز سود سهام عدالت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام از سوی سهامداران انجام می‌شود. ضمنا مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است. و در نهایت اینکه برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ سایتی مراجعه نکنید و مراقب کلاهبرداری‌ها باشید.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور