Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:36:45 GMT

تمرکز بودجه ای شهرستان گرمسار مشخص شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۲۱۸۳

تمرکز بودجه ای شهرستان گرمسار مشخص شده است

فرماندار گرمسار در جمع مسئولان شهرستانی گفت: راه و آب از اولویت های نخست بودجه ای شهرستان گرمسار در اختصاص به اداره های شهرستان است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گرمسار با حضور فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد

در این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار بابیان این مطلب افزود: یکی از اولویت های برنامه ای شهرستان در تکمیل پروژه بیشتر راه و آب است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندارگرمسار در ادامه افزود: تکمیل و اجرای پروژه های حوزه آبیاری در بخش جهاد کشاورزی و تکمیل پروژه های راه و ترابری نیز در اولویت های بعدی است .
طاهری در ادامه افزود: تکمیل پروژه آب شرب و راه های اصلی شهرستان که چند سالی است با کمبود بودجه عمرانی مواجه شده است در برنامه ریزی بودجه ای شهرستان قرار گرفته است .
وی در ادامه توجه به بودجه بندی حوزه فرهنگی و مذهبی به عنوان یک نیاز جامعه ای افزود: در بودجه بندی و اختصاص آن در شهرستان توجه به حوزه فرهنگی و تربیتی لحاظ شده سات .

طاهری اظهارداشت: با تکمیل پروژه های خاص عمرانی رد حوزه  شهرستان  باعث  افزایش  رونق اقتصادی و کاهش بیکاری و رضایت مندی مردم منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا