Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رهبر میانمار مدعی شد که مهاجرت های غیرقانونی موجب گسترش تروریسم در جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «thehindu»،آنگ سان سو چی،رهبر دوفاکتوی میانمار که متهم به سکوت در برابر سرکوب مسلمانان روهینگیا و فراری دادن آنها از کشورشان است،امروز (دوشنبه 29 آبان) در اظهاراتی برای دفاع از خود گفت:مهاجرت های غیر قانونی موجب گسترش تروریسم می شود و این یکی از دلایل مواجه شدن جهان امروز با بی ثباتی و جنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که میانمار متهم به بیرون راندن خشونت آمیز صدها هزار مسلمان روهینگیایی است که به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند.

سوچی در افتتاحیه نشست وزرای امور خارجه آسیایی و اروپایی در «نایپیداو»،پایتخت میانمار درباره مسئله گسترش تروریسم به دلیل مهاجرت های غیرقانونی صحبت کرد اما اشاره مستقیم به موج مهاجرت های اخیر مسلمانان روهینگیا به بنگلادش نکرد.

با این وجود سخنان او در حقیقت بر دیدگاه رایج در میانمار تاکید می کرد مبنی بر اینکه مسلمانان روهینگیا مهاجران غیرقانونی هستند که از بنگلادش به این کشور آمده اند.

بسیاری در میانمار اقلیت روهینگیایی را متهم به انجام اقدامات تروریستی می کنند.

سوچی در این باره گفت:جهان در دوره جدیدی از بی ثباتی به دلیل گسترش مهاجرت های غیرقانونی و افراطی گرایی خشونت آمیز به سر می برد.

وی افزود:درگیری ها صلح را از جوامع می برند و فقر و عقب ماندگی را با خود به همراه می آورند و مردم و حتی کشورها را از هم دور می کنند.

این در حالی است که سوچی در برابر خشونت های افراط گرایان بودایی و ارتش میانمار علیه مسلمانان روهینگیا کاملا سکوت کرده است.

 

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادانی که جلوی مهاجرت دانشجویان را می گیرند

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • استادانی که جلوی مهاجرت دانشجویان را می گیرند
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست