Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - ایلنا نوشت: نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون امید آخرین اخبار و مسائل روز سیاسی از جمله بست‌نشینی احمدی‌نژاد مورد بررسی قرار گرفت و همچنین توضیحاتی درباره ضرورت تحزب و تمایل اصول‌گرایان فعالیت تشکیلاتی و حزبی اشاره شد.

علیرضا رحیمی با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این نشست طبق روال جلسات همیشگی شورای مرکزی فراکسیون به منظور افزایش فعالیت کمیته‌های هفتگانه فراکسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه پیشنهادهای مختلفی در راستای فعالیت بیشتر کمیته‌ها از سوی نمایندگان مطرح شد و اعضا نیز نقطه نظرات خود را در این رابطه عنوان کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین جلسه‌ای با حضور کمیته منتخب هیات رئیسه فراکسیون به منظور بررسی عملکرد کمیته‌ها با روسای این کمیته‌های هفتگانه برگزار شده بود که نتایج این جلسه مشترک نیز در نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به ارائه گزارش کمیته سیاسی فراکسیون امید در تحلیل اخبار و مسائل روز گفت: آقای میرزایی تحلیل خود را در رابطه با آخرین اخبار و مسائل روز سیاسی ارائه کرد که از جمله مواردی که از سوی وی مورد اشاره قرار گرفت می‌توان به بست‌نشینی احمدی‌نژاد اشاره کرد و همچنین توضیحاتی درباره ضرورت بحث تحزب و تمایل اصول‌گرایان فعالیت تشکیلاتی و حزبی اشاره شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با تاکید براینکه میرزایی تحلیل‌های شخصی خود را در رابطه با بحث بست‌نشینی ارائه کرد، یادآور شد: طبیعتا این نظرات به معنای نظر قطعی فراکسیون نیست اما آقای میرزایی تحلیل‌هایی در این رابطه ارائه کرد.

وی در واکنش به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان به عنوان حامی حقوق شهروندی اقدام به بست‌نشینی را مغایر قانون می‌دانند، گفت: بست‌نشینی هم قانونی نیست و هم منع قانونی ندارد. در واقع این اقدام به اصطلاح منفعه‌الفراغ حقوق اشخاص است اما وقتی به تاریخچه بست‌نشینی مراجعه کنیم، متوجه می‌شویم که این اقدام نوعی اعتراض به حاکمیت بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اقدام به بست‌نشینی در دوران پس از پیروزی انقلاب بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: اگر ما قانون اساسی و اصول کلیات نظام و رهبری را قبول داریم، قاعدتا باید از شیوه‌های دیگری برای بیان انتقاد استفاده کنیم.

28212

کلید واژه‌ها : علیرضا رحیمی - فراکسیون امید در مجلس دهم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست