Web Analytics Made Easy - Statcounter

200 تخته پتو توسط بسیج رسانه البرز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی توسط این سازمان خبر داد و گفت: 200تخته پتو توسط بسیج رسانه البرز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.‌ نوروزی‌فر با بیان اینکه بسیج رسانه استان البرز همزمان با دستور مقام معظم رهبری برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه جمع‌آوری این کمک‌ها را در دستور کار خود قرار داد، افزود: مقدار 3میلیون تومان دارو مورد نیاز مناطق زلزله‌زده و یک دستگاه وانت آب معدنی در مرحله اول توسط یکی از دفاتر بسیج رسانه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 18 هزار و 500 قرص نان بسته‌بندی برای زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی بسیج رسانه ارسال شد، گفت: 3 دستگاه تلویزیون، 20دستگاه بخاری برقی و سه دستگاه بخاری گازی به همراه مقداری لباس نو به غرب کشور ارسال شد. رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه در حال حاضر جمع‌آوری کمک در سازمان بسیج رسانه و کانون‌های شهرستانی با اولویت نیازمندی‌های هموطنان زلزله‌زده جمع‌آوری و ارسال می شود، گفت: یک ماشین وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان که توسط بسیج رسانه جمع‌آوری شده روز پنجشنبه عازم غرب کشور می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان