Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیروان- ایرنا- رییس اتاق اصناف شیروان گفت: با مشارکت فعالانه کسبه و بازاریان این شهرستان قریب به 5 هزار قلم جسم با وزنی بیش از 4 تن برای کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور ارسال شد.

مهدی باقری دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این کمک ها همچنان دارد اظهار کرد: این اقلام شامل 175 تخته پتو، 178 شل بطری 6 عددی آب معدنی، 4 توپ پلاستیک، هزار و 400 لباس زنانه مردانه و مقدار زیادی قند چای ماکارونی ، برنج ، کفش ، رخت خواب ، پوشک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و هزار کیلو سیب زمینی و پیاز بوده است.
همچنین رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شیروان از ارسال کمکهای اهدایی برخی از شرکت های تولیدی، تعاونی، خدماتی و تشکلات شیروان برای کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور خبر داد.
مهدی سعیدی اظهار کرد: این اقلام شامل یک تن شکر ،40 عدد چراغ والر،انواع کاپیشن و شلوار گرم و کلاه ،شیر خشک،پوشک بچه، ماکارونی، روغن مایع، تن ماهی، پتو، برنج، موکت و قند شکسته است که توسط اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شیروان جمع آوری و از طریق این اداره کل به مقصد کرمانشاه ارسال شد.
به گزارش ایرنا ، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
براساس اعلام مسئولان ، زلزله غرب کشور تاکنون بیش از 436 کشته و 9388 مصدوم داشته است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندرد استان تهران، محمدحسین طاهری در این باره توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تایید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود