Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:32:28 GMT

نظر پنه لوپه کروز درباره اصغر فرهادی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۲۹۵۷

پنه‌لوپه کروز در صحبت با نشریه ویک اصغر فرهادی را یک نابغه توصیف کرده است. آفتاب‌‌نیوز : «همه می‌دانند» عنوان فیلم جدید اصغر فرهادی است که البته کسی چیز زیادی درباره آن نمی‌داند. تا اینجای کار می‌دانیم که بازیگران سرشناسی چون خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

بنابراین هر خبر و اظهارنظری درباره این فیلم توجه علاقه‌مندان سینما را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این اظهارنظرهای کمیاب پنه‌لوپه کروز در جشنواره فیلم ونیز با نشریه ویک درباره «همه می‌دانند» و اصغر فرهادی صحبت کرد.

کروز در این گفت‌وگو درباره فرهادی گفت:
«به نظر من او یک نابغه است. می‌توان چیزهای بسیاری از او آموخت و از این روی من بی‌صبرانه منتظر بازگشت به صحنه فیلمبرداری «همه می‌دانند» هستم. او با وقت گذاشتن، حقیقت را از دل تک تک صحنه‌ها بیرون می‌کشد.»

این بازیگر که این روزها با فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به پرده سینما بازگشته است، اعلام کرد که فیلمبرداری «همه می‌دانند» در انتهای ماه نوامبر به پایان خواهد رسید.
منبع: خبر آنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد

جمال حیدری مادر شهید معظم اصغر حیدری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر فداکار و صبور، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۹:۰۰ در آرامستان روستای رهدار رودخانه با حضور بستگان و جمعی از ایثارگران برگزار، و به خاک سپرده شد. 

شهید معظم اصغر حیدری یکم مهرماه ۱۳۶۱، در روستای رهدار رودخانه از توابع شهرستان رودان دیده به جهان گشود. پس از گرفتن دیپلم به لباس درجه‌داری نیروی انتظامی درآمد. در نهم اسفندماه ۱۳۹۳ در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...