Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار شبکه المیادین در سوریه در گزارشی به توصیف شخصیت متواضع فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در میان رزمندگان سوری حاضر در نبرد بوکمال پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرنگار شبکه لبنانی المیادین در سوریه که از جبهه‌های نبرد علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شهر بوکمال بازدید کرده بود، پس از آزادی این شهر در گزارشی حضور سردار قاسم سلیمانی در بین رزمندگان را "بسیار متواضعانه" توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«دیمه ناصیف»، رئیس دفتر شبکه تلویزیونی المیادین در سوریه، درباره حضور سردار سلیمانی در عملیات بوکمال گفت: او شخصیت کاریزماتیک مهمی دارد. او با تواضع کامل و به صورت تعجب‌آور فعالیت می‌کند. شما نمی‌توانید تصور کنید او در چه چادری استراحت می‌کرد و چگونه در کنار رزمندگان و دیگر نیروها غذا می‌خورد.

او افزود: هیچ مانعی بین او (سردار سلیمانی) و رزمندگان برای تعامل روزمره و حتی شخصی وجود ندارد و با آنان درباره روند عملیات گفتگو می‌کند. او با رزمندگان دیدار می‌کند تا روحیه رزمی آنان را بالاتر ببرد. او هر ساعت در کنار رزمندگان است و همه چیز را خودش هدایت می‌کند. او فقط نبرد بوکمال را فرماندهی نکرد، سردار سلیمانی از همان زمانی که توافق شد عملیات در بیابان سوریه از پنج محور در شرق استان حمص، شرق استان حماه، جنوب استان رقه و شرق استان حلب آغاز شود، در کنار فرماندهان ارتش سوریه بود. سردار سلیمانی از آن زمان تا زمان آزادسازی بوکمال این عملیات را گام به گام پیگیری می‌کرد. رفتار متواضعانه سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری، روحیه آنان را در جنگ بوکمال تقویت کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین روز گذشته تصاویری اختصاصی از حضور سردار قاسم سلیمانی در شهر تازه آزادشده بوکمال سوریه پخش کرد. منابع میدانی اعلام کردند فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شخصاً فرماندهی نبرد آزادسازی بوکمال سوریه را بر عهده داشته است.

حضور قاسم سلیمانی برای فرماندهی نبرد بوکمال پس از آن صورت گرفت که آمریکایی‌ها وارد کارزار درگیری‌های نظامی شدند و اقدام به پخش پارازیت روی تجهیزات ارتباطی ارتش سوریه و همپیمانانش کردند.

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که طراح محاصره شهر بوکمال و پیشروی به سوی این شهر از سه محور، سردار سلیمانی بوده و خود در اجرای این نقشه عملیاتی، مشارکت داشته است.

شایان ذکر است، بوکمال آخرین شهر سوریه بود که تحت اشغال گروه وهابی داعش قرار داشت. خبر آزادسازی کامل این شهر روز گذشته اعلام شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!

یک مطالعه جدید پیش‌بینی کرده که نسل بشر تا ۲۵۰ میلیون سال دیگر منقرض خواهد شد، اما دانشمندان می‌گویند اگر همین حالا دست از سوزاندن سوخت‌های فسیلی برنداریم، این اتفاق زودتر رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایتنا، روزنامه انگلیسی دیلی میل به نقل از محققان دانشگاه بریستول نوشت شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای نشان می‌دهد سیاره ما با انقراض دسته‌جمعی روبرو خواهد شد که همه پستانداران از جمله انسان‌ها را نابود می‌کند.

محققان می‌گویند هر شکل حیاتی که در آن زمان (پس از ۲۵۰ میلیون سال) بر روی زمین زنده بماند، باید با دماهای بین ۱۰۴ تا ۱۵۸ درجه فارنهایت (۴۰ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد) کنار بیاید که این امر بعید به نظر می‌رسد.

اما محاسبات آنها گازهای گلخانه‌ای ناشی از سوزاندن سوخت‌های فسیلی و سایر منابع انسان‌ساخت را در نظر نمی‌گیرد، بنابراین زمان نابودی بشر احتمالا نزدیک‌تر است.

این اولین انقراض دسته‌جمعی از زمان انقراض دایناسورها در حدود ۶۶ میلیون سال پیش خواهد بود.

دکتر الکساندر فارنسورث، محقق ارشد در دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه بریستول، این مطالعه جدید را رهبری کرده است.

فارنسورث گفت: پیش‌بینی‌ها برای آینده دور بسیار تیره و تار به نظر می‌رسد. سطوح دی‌اکسیدکربن می‌تواند دو برابر سطوح فعلی باشد. انسان‌ها به همراه گونه‌های دیگر به دلیل ناتوانی در دفع این گرما از طریق عرق کردن و خنک کردن بدنشان، خواهند مرد.

طبق گفته محققان، در عرض ۲۵۰ میلیون سال، تمام قاره‌های زمین برای تشکیل یک قاره غول‌پیکر حرکت خواهند کرد.

همزمان، اقیانوس آرام بیشتر سطح زمین را پوشش خواهد داد.

محققان می‌گویند فرآیندهای زمین‌ساختی در پوسته زمین منجر به فوران‌های آتشفشانی بیشتری خواهد شد که انتشار عظیم دی‌اکسیدکربن به جو را به دنبال خواهد داشت و به گرمایش بیشتر سیاره می‌انجامد.

پروفسور بنجامین میلز از دانشگاه لیدز، نویسنده مشترک این مطالعه، گفت: البته این بر این فرض استوار است که انسان‌ها از سوزاندن سوخت‌های فسیلی دست می‌کشند، وگرنه ما این ارقام را در زمانی خیلی نزدیک‌تر خواهیم دید.

نتایج نشان می‌دهد که تنها ۸ تا ۱۶ درصد از مناطق خشکی برای زندگی پستانداران مناسب خواهد بود، اما احتمالا همه گونه‌های این جانوران منقرض خواهند شد.

فارنسورث گفت: ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم انسان‌ها چه مدت دوام می‌آورند، اما اگر فرض کنیم که برای مدت طولانی ادامه می‌دهیم، چنین جهان آینده‌ای برای ما ناخوشایند خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵