Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سپاهان در نیمه اول مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سپاهان و تراکتور سازی تبریز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان در نیمه اول به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل تیم سپاهان توسط ساسان انصاری در دقیقه 5 به ثمر رسید. 

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی (از دقیقه 30 - حسینعلی زاده )، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری، مروان حسین

شرح گل: 

گل سپاهان در دقیقه 5: ساسان انصاری در دقیقه 5 این دیدار با حرکت انفرادی و نفوذ به محوطه جریمه تیم تراکتور سازی موفق شد با شوت زنی دقیق و با پای راست گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 6 این دیدار و پس از گل تیم میزبان، به سوی دروازه لی اولیویرا حمله کردند که دروازه بان سپاهان با خروج خوب و به موقع مانع گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی شد.

ساسان انصاری در دقیقه 22 این دیدار در موقعیتی تک به تک با فرزین گروسیان قرار داشت که دروازه بان تراکتور سازی مانع گلزنی تیم میزبان شد.

سپاهان در دقیقه 22 از سمت چپ زمین مسابقه صاحبت موقعیت حساس شده بود که پاس مروان حسین بی دقت بوده و تیم میزبان نتوانست از این موقعیت استفاده کند. 

نصر آزادانی در دقیقه 29 این دیدار با پاس عمقی بازیکنان تراکتورسازی در موقعیت ضد حمله قرار گرفت که اولیویرا با گرفتن توپ مانع گلزنی تیم میهمان شد.

سپاهانی ها در دقیقه 41 با جرکت تاکتیکی از روی ضربه ایستگاهی و شوت علی محمدی صاحب موقعیت حساس شده بودند که ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. 

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی(۹۰ میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس(کارت زرد)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف(۹۰ جعفر سلمانی) ، مهرداد محمدی(کارت زرد)(۸۴ پیکان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی(کارت زرد)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی(کارت زرد)، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری(۷۷ مهدی عبدی- کارت زرد)، ارسلان مطهری(۶۴ امیرحسین حسین زاده).

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با همان روش کسل کننده

هر چند در شروع نیمه دوم استقلالی ها در دو صحنه درون محوطه جریمه توسط بازیکنان حریف سرنگون شدند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض محمدی و کادر فنی آبی پوشان همراه ثمری نداشت. با این حال روش دو تیم برای بازی همان سرد و کسل کننده نیمه اول بود و موقعیت جدی روی دروازه ها شکل نگرفت.

۱۰ دقیقه پایانی و افسوس تراکتوری ها

نیمه دوم دیدار تیم های تراکتور و استقلال هم نتوانست نمره قبولی فوتبالی بگیرد اما با ورود مهدی عبدی در ۱۰ دقیقه پایانی، سرخپوشان تبریزی صاحب چند موقعیت خوب شدند که مهمترین آن در دقیقه ۸۰ به دست آمد اما در آستانه باز شدن دروازه استقلال مدافعان توپ را دفع کردند تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

استقلال دو امتیاز از دست داد

شاگردان جواد جواد نکونام با این تساوی ۵۴ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر هستند و در صورتی که پرسپولیس بتواند در دیدار امروز سپاهان را شکست دهد ۵۵ امتیازی خواهد شد و صدر جدول را پس از هفته از استقلال خواهد گرفت. تراکتور هم با ۴۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

کد خبر 6094571 رضا خسروي

دیگر خبرها

  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد