Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با رئیس و مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال و مسئولان سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی برای حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا و استمرار ساماندهی مسائل حقوقی و مالی باشگاه‌ها برای رسیدن به استاندارهای فیفا و AFC جلسه داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل و سرپرست سه باشگاه تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس گفت: کار بسیار بزرگی برای حفظ سهمیه باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت و حفظ این سه تیم یک وظیفه ملی نه تنها برای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بلکه به عنوان یک موضوعی که با حیثیت و هویت فوتبال ملی و علایق میلیون‌ها هوادار این دو تیم سرو کار دارد، مهم و حیاتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر با بیان این که قطعا هیچ فرد وطن پرستی از حذف سهمیه تیم‌های ایرانی در باشگاه‌های آسیا خوشحال نمی‌شود اضافه کرد: البته این موضوع به این شکل نباید تفسیر شود و این باشگاه‌ها باید برای پاسخگویی به مطالبات احتمالی باقی مانده از سال‌های گذشته هم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مطابق گزارش‌های که در اختیار من قرار گرفته است تاکنون هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی توانسته‌اند اهتمام لازم را در تعیین بدهی و مذاکره با طلبکاران داشته باشند و به آنها تاکید کرده‌ام شفاف سازی و حل این مشکل بزرگ بر جای مانده از گذشته را به عنوان یک دستاورد مهم زمان مدیریت خود بدانید و موظفید در مورد ادعاهای دیگر در هر موضوعی مذاکره کنید تا حقی از کسی ضایع نشود.

سلطانی‌فر تاکید کرد: حل ریشه‌ای مشکل بدهی‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را به عنوان کارنامه موفق مدیریتی خود، فدراسیون فوتبال و مدیران عامل این باشگاه‌ها می‌دانم و ان‌شاءالله در آینده مورد قضاوت رسانه‌ها، مردم و هواداران پرشمار این باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. وزارت ورزش و جوانان و در واقع دولت، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتور سازی و در حقیقت تمام دلسوزان کشور در هر پست و مقامی برای حفظ سهمیه‌های فوتبال کشور و حل اساسی موضوع بدهی‌ها منطبق با خواست کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار هم ایستادند و به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که دیگر این موضوع برای همیشه حل شده و جرائم و تعهدات ناعادلانه این دو باشگاه آبی و قرمز که متاسفانه از گذشته برجای مانده است به آیندگان واگذار نشود.

وزیر ورزش و جوانان با دفاع از عملکرد فدراسیون فوتبال و حفظ جایگاه ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال گفت: من به واقع از زحمات فدراسیون فوتبال و مجموعه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای‌گری فوتبال تشکر می‌کنم و خوشبختانه شفاف سازی صورت گرفته به خوبی قابل راستی آزمایی توسط مراجع نظارتی داخلی وخارجی است و وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در کنار هواداران ورزش و فوتبال است و نباید نکته‌ای برای آنها مغفول باشد و من از مدیران باشگاه‌ها می خواهم تمامی پرونده‌ها در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که هنوز منجر به صدور حکم محکومیت نگردیده با جدیت دنبال کنند و از این ناحیه ضرری متوجه ورزش و فوتبال کشور نشود.

سلطانی‌فر از مدیران عامل استقلال و تراکتور سازی و سرپرست پرسپولیس خواست مجموعه حقوقی فعالی را در باشگاه داشته باشند و به خصوص در بخش مالیات‌ها کوتاهی‌های گذشته در تنظیم اظهار نامه‌های مالیاتی و بدهای سنگین از این دست گریبان این تیم‌های را نگیرد و تمام مسایل شفاف برای اطلاع عموم و خصوصا رسانه‌ها در این مورد بازگو شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر جلب رضایت هواران فوتبال به عنوان سرمایه‌های ملی ورزش کشور گفت : تصور می‌کنم جمعیت هواداران سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تقریبا سه چهارم کشور را در برگیرد و تلاش ما در وزارت ورزش و آقای تاج در فدراسیون فوتبال و مدیران این باشگاه‌ها بایستی جلب رضایت و خشنودی آنها از نتایج و عملکرد تیم های محبوب‌شان باشد.

در این جلسه محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تاج رئیس فدراسیون، نبی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، افتخاری مدیر عامل استقلال، آجرلو مدیر عامل تراکتور سازی و گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور داشتنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا