Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سیاه جامگان و استقلال تهران در ادامه رقابت های هفته دوازدهم هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران، در نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند.

دو تیم فوتبال سیاه جامگان و استقلال تهران در حالی از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل هم صف آرایی کردند که تیم میزبان از ساعت اولیه امروز با شوک پلمپ باشگاه مواجه شد تا در نهایت با پیگیری مسئولان این باشگاه توسط نیروی انتظامی پلمپ فک شود و بازیکنان به کارت های بازی خود دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار با قضاوت «مهدی سیدعلی» آغاز شد و آبی پوشان به رغم مهمان بودن، حمایت خوب هوادارانشان را در ورزشگاه شاهد بودند و با وجود غیبت «فرشید باقری» ، «داریوش شجاعیان» و « میلاد زکی پور» به دلیل محرومیت و «وریا غفوری» به دلیل مصدومیت بازی را هجومی آغاز کردند.
در بیست دقیقه ابتدایی این دیدار استقلالی ها چند نوبت حمله را به سمت دروازه نماینده فوتبال مشهد تدارک دیدند که به دلیل بی دقتی در ارسال پاس نهایی یا حضور مهاجمان در تله آفساید گیری تیم حریف، ره به جایی نبردند.
اشتباهات بازیکنان دو تیم در بیشتر لحظات این دیدار نشان داد که تعطیلات دو هفته ای لیگ در کیفیت بازی ها اثر گذار بوده است. در دقیقه 31 مهمترین شانس استقلال را برای رسیدن به گل توسط «سجاد شهباز زاده» از دست رفت.
در این صحنه «امید نورافکن» هافبک استقلال پاس خوبی را به شهباززاده داد که او در منطقه شش قدم دروازه «حمید رضا کرمی» گلر سیاه جامگان و در موقعیت تک به تک توپ را به دستان گلر زد و در ادامه توپ توسط مدافعان دفع شد.
در دقیقه 44 نیز «جابر انصاری» با سانتر خوب خود «فرشید اسماعیلی» را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه سر آرام وی در دستان کرمی قرار گرفت.
در ادامه نیز با سوت پایان نیمه نخست این دیدار از سوی «مهدی سید علی» دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه نخست «علیرضا مرزبان» سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان از ترکیب حمیدرضا کرمی، رضا شربتی، محسن آقایی، محمدرضا خرسندنیا، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، یرکوویچ، سبحان خاقانی، سجاد دانایی، حسین بادامکی و وحید عسگری بهره برد.
همچنین «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران سید حسین حسینی، مجید حسینی، لئوناردو پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرورجپاروف، فرشید اسماعیلی، جابرانصاری و سجاد شهباززاده را در نیمه نخست به میدان فرستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
خبرنگار: محمد مهدی موذن** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!

ایمان گودرزی؛ نام استقلال و تراکتور در کنار هم همیشه نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد، اما زمانی داستان جذاب تر می‌شود که این بازی در وسط بهار و در ماه اردیبهشت برگزار شود. این ماه در تقابل های این دو تیم دو ویژگی دارد؛ این بازی مساوی نخواهد شد و دیگری اینکه بازی ها حتما پر گل بوده است. در ۳ بازی قبلی دو تیم در دومین ماه سال، ۱۸ گل زده شده و این یعنی هر دوئل این ماه به طور متوسط ۶ گل داشته است. برای اولین بار، رویارویی دو تیم در اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آتش بازی سامان نریمان جهان؛ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

در لیگ چهاردهم، زوج او و ادینیو، احتمالا بدترین روز مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال را رقم زدند. دقیقه ۶، ادینیو ساخت و نریمان‎‌جهان نواخت. استقلال دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. ولی ادینیو با گل دقیقه ۱+۴۵ مهمان را برنده راهی رختکن کرد.

در نیمه دوم، بازهم ادینیو ساخت تا نریمان‌جهان، گل دومش را بزند. و درنهایت هت‌تریک شماره ۷ در دقیقه ۸۴ کامل شد و رای به برتری ۴ یک تیم تونی اولیویرا داد.

رحمتی بازنده کل کل با قلعه نویی؛ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نبردی که از همان ابتدا با واکنش مهدی رحمتی به اعتراضات امیر قلعه‌نویی وارد چالش شد، را درنهایت مهمان برد. استقلال با گل امین حاج‌محمدی از تراکتور جلو افتاد. مهمان در همان نیمه اول، کامبک زد و با گل به خودی نورافکن و سوپرگل رفیعی، ۲ یک و برنده به رختکن رفت. استقلال در ابتدای نیمه دوم، بازی را با گل شهباززاده مساوی کرد ولی اشتباه مرگبار دقیقه ۷۹ حاج‌محمدی با گل آلویس نانگ، تراکتور را برنده بازی کرد.

جبران تمام باخت ها؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

استقلال این بار در خانه به شدیدترین شکل ممکن، انتقام دو شکست قبلی اردیبهشت ماه را از مهمانش گرفت. تیم ساپینتو در نیمه اول، ۳ گل (بریس قایدی و تک گل جلالی) زد. تراکتورِ خمز حوالی دقیقه ۶۰ با ضربه قنبری به گل رسید و امیدوار شد ولی آتشفشان آبی دوباره فوران کرد و این بار ۴ گل از دقیقه ۶۱ تا ۸۶ زد (قایدی، مرادمند، رضاوند و سلمانی) و درنهایت ۷ یک برنده شد. این بهترین برد استقلال و بدترین باخت تراکتور در تاریخ لیگ برتر است.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901145

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم