Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:41:49 GMT

دشمنان از هر فرصتی برای تخریب سپاه استفاده می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۳۶۸۹

دشمنان از هر فرصتی برای تخریب سپاه استفاده می کنند

فرمانده سپاه ممسنی گفت: ببینید برخی ها در شبکه های اجتماعی به دنبال ایجاد نا امیدی نسبت به سپاه هستند و در جریان کرمانشاه نیز کار می کنند و به موضوعات غیر اصولی و جزیی می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نورآنلاین، امید نصیبی فرمانده سپاه نورآباد ممسنی در اولین روز هفته بسیج و در دیدار با پیشکسوتان سپاه و بسیج بیان داشت: هفته بسیج با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی آغاز  و در 5 آذر برنامه ی شکوه مقاومت با حضور و تجمع بزرگ بسیجیان برگزار خواهد شد و این برنامه آخرین برنامه هفته بسیج به حساب می آید که تجدید دوباره ای با آرمان های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در واقع هر روز را می توان روز بسیج دانست و بعد از فارق شدن از هر برنامه ای و مساله ای باید به دنبال رفع مشکل دیگری باشیم و کار شبانه روزی انجام دهیم.

وی افزود: این روها نقش عظیم بسیجیان با روحیه خدمات رسانی و محرومیت زدایی در قالب کارهای بسیج سازندگی عجین شده است که یکی از نمونه های آن را در منطقه زلزله زده کرمانشاه شاهد هستیم. اما در مقابل شاهد حملات ناجوانمردانه دشمن برای تخریب این نهاد مقدس می باشیم.

امید نصیبی گفت: فرمانده سپاه ممسنی ادامه داد: دشمن از طریق فضای مجازی از هر بهانه و فرصتی برای ضربه زدن به سپاه و تفکر بسیجی استفاده می کند تا این نهاد مقدس و پویا را در تفکر و دیدگاه جوانان بد جلوه دهد و جوانان را نسبت به سپاه ناامید کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: لذا از پیشکسوتان و بسیجیان و دلسوزان انقلاب انتظار می رود که در این حوزه ورود کنند و در وضعیت فعلی با تبیین مردم سالاری در اذهان مردم گام های بزرگی بردارند. در فضای مجازی به شدت به دنبال ضربه زدن به این مردم سالاری دینی هستند و از طرفی در مسائل مختلف شبهه افکنی می کنند در حالی که این شبهات پایه ای ندارند.

فرمانده سپاه ممسنی بیشترین شبهات مطرح شده در فضای  مجازی را مربوط به مسائل دینی و تخریب نهادهای انقلابی چون سپاه و روحانیت و قرار دادن دین در مقابل ملیت و ... خواند و گفت: حملات بیشتر به سمت روحانیت و سپاه و نهادها و حرکت های ارزشی است. در چند سال اخیر معاندین انقلاب، بیشتر به سمت تخریب سپاه گام برداشته اند چرا که می دانند یکی از ستون های انقلاب همین سپاه و بسیج است لذا باید همه در این جریان مدافع باشیم.


همچنین در این نشست حجت الاسلام شریفی مسئول حوزه نمایندگی سپاه ممسنی گفت: بسیج باید برای جوانان دارای شور و نشاط باشد. جوانان متاسفانه امروزه غرق در شبکه های اجتماعی هستند و دشمن توانسته اینگونه آنها را مورد هجمه قرار دهد بنابراین باید در این مسیر تلاش کرد و اجازه نداد در این فضا، جوانان دچار تردید شوند و برخی با شبهه افکنی پوچ و پوشالی جوانان ما را به انحراف بکشند.

وی تصریح کرد:  انتظار می رود فرماندهان و مسئولین پایگاه ها و حوزه های مقاومت، برنامه ریزی در راستای همان شور و هیجان جوانی ترتیب دهند و بیشترین توجه را به این قشر داشته باشند دشمن بیکار ننشسته و به دنبال انحراف کشیدن جوانان است.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه ممسنی گفت: از طرفی بسیج بابد منجر به امید آفرینی برای مردم باشد برخی ها در شبکه های اجتماعی به دنبال ایجاد نا امیدی نسبت به سپاه هستند. ببینید در جریان کرمانشاه چگونه کار می کنند و به موضوعات غیر اصولی و جزیی می پردازند لذا باید برنامه ها به گونه ای باشد که برای دوستان امید آفرین باشد و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد