Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست باشگاه پرسپولیس از انتخاب مدیرعامل این باشگاه در جلسه آینده خبرداد.

به گزارش وب سایت نود، حمیدرضا گرشاسبی پس از پایان جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوبی بود، طاهری هم حضور داشت اما همه چیز برای انتخاب مدیرعامل به جلسه آینده موکول شد و طی یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه باشد، گفت: با توجه به زمینه و سابقه‌ای که در این ۳ سال در کنار طاهری داشتم، هیأت مدیره به من مأموریت داد تا زمان مشخص شدن مدیرعامل، امور را در دست بگیرم اما بحث هیچ گزینه‌ای مطرح نیست تا طاهری تصمیم خودش را بگیرد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که طاهری عنوان کرده است می‌خواهد برود؟ گفت: تمام این مسائل شایعه است و خود وزیر هم در جریان است. طی یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌هایش در صورت انتخاب به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: این موضوع مربوط به بحث‌های بعدی است.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که شایع شده طاهری در مدتی که در باشگاه حضور نداشته است، در بازداشت بوده است، گفت: کسی که در مرقد امام حسین (ع) بوده و سپس برای زیارت امام رضا به مشهد می‌رود، با این کار گناه خودشان را زیاد می‌کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد شفاف‌سازی درباره همراهی تعدادی از اقوام بازیکنان و مدیران باشگاه در سفر پرسپولیس به عمان گفت: کاروانی از پرسپولیس راه افتاد و هرکسی می‌توانست بیاید، هرکسی بوده با هزینه شخصی همراه تیم سفر کرده است.

وی درباره اعتراض بازیکنان به عدم پرداخت مطالباتشان گفت: هیچکدام از بازیکنان هیچ حرفی به ما نزدند و راضی هستند. پرسپولیس در پرداخت مطالبات از همه جلوتر است.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد مدیرعاملی به او شود؟ گفت: فعلاً هیچ خبری نیست و همه چیز طی یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود