Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@23:19:56 GMT

پخش مستند «قصه آدم های عجیب» امشب از شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۴۴۱۹

پخش مستند «قصه آدم های عجیب» امشب از شبکه یک

خبرگزاری شبستان: همزمان با آغاز هفته بسیج، مستند "قصه های آدم های عجیب" امشب از شبکه یک پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این مستند به کارگردانی عباس مرادیان، درباره یک اردوی جهادی – خدماتی- پزشکی تعدادی از دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به مناطق محروم حاشیه نشین مشهد مقدس است که در آن این دانشجویان به همراه پزشکان متخصص به محرومین این مناطق خدمات بهداشتی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مستند همچنین ضمن مرور تاریخچه خدمات پزشکی در مناطق محروم که توسط سردار شهید شوشتری برای اولین بار انجام شد، فعالیت بیمارستان های صحرایی و پرتابل جهادی که تاکنون در مناطق محروم کشور ایجاد شده است را به تصویر می کشد. پنجم آذر روز بسیج مستضعفین است و هفته بسیج از امروز 29 آبان همزمان در سراسر کشور آغاز خواهد شد.


مستند "قصه آدم های عجیب" به تهیه کنندگی داود مرادیان، کاری از مرکز بسیج سازمان صدا و سیما است که امشب حوالی ساعت 20 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند پرتره «ابوجهاد، پدرِ جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه -۱۱ اردیبهشت ماه- برای نخستین بار پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه -۱۲ اردیبهشت ماه - در ساعت ۰۰:۳۰ و ۱۵.۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمده و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدرِ جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر