Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز سرهنگ عباس نوظهور جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با حضور در نمایشگاه توانمندی های اقتصاد مقاومتی شهرستان پارس آباد گفت:کلیات برنامه های بسیج سازندگی با محوریت 14 عرصه اقتصاد مقاومتی و 11صنایع تبدیلی که 44 طرح آن در قالب مشاغل خانگی است در استان اجرا می شود و 28 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های سال قبل واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به استقبال جوانان جویای کار و بسیجیان مشتاق در تحقق اقتصادی مقاومتی تحت عنایات مقام معظم رهبری در هفت ماهه گذشته از سال جاری به 125 نفر شغل ایجاد و نزدیک به 3 میلیارد تومان در عرصه های اقتصاد مقاومتی و 1.5 میلیارد تومان صنایع تبدیلی و 1 میلیارد با حمایت کمیته امداد و 150 میلیون تومان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردیبل و در شهرستان پارس آباد 37 نفر شاغل و 470 میلیون تومان وام اعطا شده است.

سرهنگ نوظهور افزود: بسیج سازندگی یک نهاد اجرایی می باشد و با مشاوره با نهاد های نظیر شرکت تدبیر گستران اردبیل ،سازمان آموزش فنی و حرفه ای و جهادکشاورزی استان برای مجریان طرح ها کلاس های آموزشی و مشاوره ای برگزار میکند و امسال 7 برند برای محصولات ثبت شده و تامین مواد اولیه و تجهیزات و ایجاد نمایشگاه های عرضه محصولات دایر کرده است.

نوظهور اشاره کرد:محور توسعه و ایجاد مشاغل کوچک در قالب عرصه های اقتصاد مقاومتی برای تامین امنیت غدایی با تولید محصولات طبیعی مانند گوشت و تخم مرغ پرندگان ،عسل طبیعی،ماهی و آبزیان گرم و سرد آبی ،گوشت دام میباشد که امسال محصول زعفران در شهرستان پارس آباد توسط تحقق اقتصاد مقاومتی و به نحوه احسن شروع شده است.

وی گفت: بسیج سازندگی یک نهاد اجرای و دولتی هست ولی از طرف دولت هیچ حمایتی نمی شود و برای صادرات محصولات بسترسازی و صنایع تبدیلی ایجاد نمی کنند و بانکها برای تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیلات لازم و حمایت های مالی و اقتصادی نمی کنند در حالی که تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط درآمد حاصل از اجرای پروژه های عمرانی توسط قرارگاه خاتم انبیاء را جهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در قالب وام به مشاغل کوچک اعطا میکند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر