Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:12:38 GMT

هواداران علیه بیرانوند شعار دادند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۴۹۹۴

هواداران علیه بیرانوند شعار دادند

هواداران تیم پرسپولیس امروز را در اعتراض به صحبت‌های اخیر بیرانوند نه تنها او را تشویق نکردند بلکه علیه این بازیکن شعار هم دادند.

به گزارش مشرق،‌ در حالی که کمتر از یک ساعت به دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده خراسان زمان باقی مانده، جمعیتی کمتر از 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا به تماشای این بازی بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* از آنجا که دیدار استقلال و سیاه‌جامگان در مشهد در حال برگزاری بود، عده‌ای از هواداران پرسپولیس بیرون از ورزشگاه و از طریق اسکوربرد به تماشای این بازی مشغول بودند.

* هواداران تیم پرسپولیس امروز در اعتراض به صحبت‌های علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌شان بعد از بازی با سایپا مطرح کرده بود واکنش نشان دادند. هواداران پرسپولیس در اعتراض بیرانوند او را تشویق نکردند و تنها به تشویق رادوشوویچ دروازه‌بان ذخیره پرسپولیش مشغول شدند.

*برخی از هواداران پرسپولیس به دلیل اعتراض به بیرانوند شعار می‌دادند پیراهن قرمز بابا غیرت داره.

* سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت.

*شجاع خلیل زاده که امروز محروم است برای تماشای دیدار تیمش به ورزشگاه آزادی آمد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!