Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اخراج مدافع تیمش را علت شکست سنگین تیمش برابر سپاهان دانست.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست ۳ بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و گل‌های بعدی را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی گل‌های بعدی اشتباهات فردی دخیل بود.

او اضافه کرد: هم‌چنین ۱۰ نفره شدن و خوردن گل دوم شیرازه تیم ما را به ریخت. البته این را باید بگویم که احتمال به گل تبدیل شدن موقعیت‌های ما نسبت به سپاهان بهتر بود ولی قدر آن‌ها را ندانستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: سپاهان انگیزه زیادی برای این بازی داشت. به این تیم تبریک می‌گویم اما بازیکنان ما تا آن‌جایی که می‌توانستند جنگیدند. بضاعت تیم ما محدود بود.

او در رابطه با حملات و ضد حملات خطرناک روی دروازه تیمش گفت: اگر یک تیمی موقعیت خوبی به دست بیاورد باید از آن استفاده کند. در نیمه اول اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم  به گل برسیم. ذوب آهن ۴ تا ۵ حمله به روی دروازه ما کرد. نتیجه ۳ بر صفر جای توجیه ندارد. اگر موقعیت‌های‌مان گل می‌شد نتیجه غیر از این بود.

او درباره محمد ابراهیمی گفت: ابراهیمی دچار مصدومیت است. او به زور آمپول بازی کرد.

گل‌محمدی درباره برنامه تیمش برای نیم فصل دوم گفت: قبل از آن که به نیم فصل دوم برسیم، سه بازی پیش رو داریم که تمرکز ما بیش‌تر از تغییرات نیم فصل دوم روی آن سه بازی است. سعی می‌کنیم این بازی‌ها را با تمام قوا به نتیجه برسانیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره داوری دیدار مقابل سپاهان گفت: من نمی‌خواهم زیاد درباره داوری صحبت کنم. آقای اکبریان در چند صحنه تاثیرگذار می‌توانست تصمیم دیگری بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)